Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding, LOS knippert rood

• 20 juli 2024
  • 9 reacties
  • 140 Bekeken

Sinds vanmiddag bij thuiskomst bovenstaande klacht. Internet werkte daarvoor. Geen kabels/instellingen gewijzigd. Regio 3961DM. Is hier iets aan te doen? We hebben sinds twee weken glasvezel van Odido, nu dit. 

Beste antwoord door FiberGamer

Odido is er mee bezig: community storingen pagina

Update 22:46: internet is weer terug!

Bekijk origineel

9 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 21 juli 2024

Hoi @joeri_v1989, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 juli 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @joeri_v1989, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hi Ishana,

wij hebben het zelfde probleem. Is het mogelijk dat ik ook een vouchercode krijg? 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2377 reacties
  • 21 juli 2024

Hoi @Melissacm, super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 juli 2024

Hoi Ishana,

Kan ik via deze weg de kosten voor de simkaart declareren? Zie bijgaande foto. 

Met vriendelijke groet,

Joeri

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • 23 juli 2024

Dat is zeker mogelijk @joeri_v1989! Ik heb gelijk de kosten van de simkaart voor je vergoed. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en de vergoeding zal met de volgende factuur verrekend worden. 

• 1 reactie
  • 11 maart 2025

@Nora van Odido , vanavond hetzelfde gebeurt. Het internet valt uit en en rood knipperend LOS lampje op de mediaconverter. Het PON lampje staat ook uit.

Ik heb volgens het stappenplan de hele boel herstarten maar het resultaat blijft hetzelfde.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 maart 2025

Hier in 3607 exact hetzelfde, en ik lees veel dezelfde meldingen in de postcodes hiernaast. Lijkt een groter probleem sinds 20:00 vanavond.

• 1 reactie
  • 11 maart 2025

Zelfde probleem sinds ongeveer 20u vandaag. Ook in de 3607 postcode (Maarssen). Is duidelijk een probleem met het binnenkomende signaal, lijkt me goed als hier zsm een monteur naar komt kijken.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Odido is er mee bezig: community storingen pagina

Update 22:46: internet is weer terug!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen