@Abuddingh Goed dat je je via deze weg nogmaals bij ons meldt. Ik kan mij goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik wil je graag verder helpen bij het herstellen van jouw verbinding!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Hoe graag ik dit ook voor je zou willen doen, kan ik het abonnement (nog) niet kosteloos opzeggen, omdat je nog in je contractperiode zit. Mocht je dit toch willen dan maak ik dit natuurlijk graag voor je in orde. Houd er wel rekening mee dat er een afkoopsom in rekening wordt gebracht.
Mochten wij het probleem niet binnen 30 werkdagen kunnen oplossen, dan kan ik jouw abonnement wel kosteloos opzeggen. Mocht het zover komen dan regel ik dit uiteraard gelijk voor je.
Voor nu zie ik in het systeem staan dat onze technische dienst de netwerkbeheerder heeft aangestuurd om de verbinding te herstellen. Ik kan hier nog geen terugkoppeling over inzien. Weet in ieder geval dat mijn collega’s hun uiterste best doen om dit voor je op te lossen!
Ik raad je niet aan om de rekeningen te storneren. Zoals @Cristien aangeeft, kom je hierdoor zelf in de problemen. Ik kan je verzekeren dat je een vergoeding krijgt voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Ik kan dit alleen pas in het systeem zetten als de verbinding ook daadwerkelijk is hersteld. Het systeem berekent de vergoeding automatisch en dit zal worden verrekend met een volgende factuur.
Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je gebruik maakt van een Odido of Ben simkaart kan ik deze gelijk naar je sturen. Je kunt dan een hotspot aanmaken en je andere apparaten verbinden. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?
Mocht ik in de tussentijd nog iets anders voor je kunnen beteken, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen!