Skip to main content
Beantwoord

Geen internet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Odido,

 

Internet doet het niet meer, modem geeft (na restart) een rood lamp op het internet icoontje. (Rest allemaal groen)

 

De mediaconverter geeft:

Power: groen

PON: groen

LOS: uit

LAN: groen

 

Ik heb de modem en converter al gereset, maar dat mocht het niet verhelpen.

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi hoi, de eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Tilburg zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: 

. Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

10 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 mei 2024

Toch maar even gebeld met de helpdesk, blijkbaar is er storing in Tilburg (niet terug te vinden op de site ?!) 

Meneer van de helpdesk was wel erg vriendelijk ;-) 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dank voor de update @Tommyvs! We zijn er druk mee bezig. Ik kreeg inderdaad de melding dat het niet op de website staat. Daar ben ik mee bezig. Wel staat er een melding in ons topic. Dank voor je geduld!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 mei 2024

Hier ook geen internet in Tilburg. Het wordt ook nog steeds niet vermeld op de website. Odido beloofde anderhalf uur geleden ook al via Twitter om de storing op de website te zetten. Niet dus. Slordig hoor.

https://www.odido.nl/service/netwerk/storing-en-onderhoud/internet-tv


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1338 reacties
  • 24 mei 2024

Hallo @all.

In dit topic staat de voortgang van de storing:

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 mei 2024

Ja daar staat iets over de voortgang. Maar de Odido-klant die een storing heeft wordt doorgestuurd naar 

https://www.odido.nl/service/netwerk/storing-en-onderhoud/internet-tv

En daar staat bij mijn postcode al uren "Er is geen storing bij ons bekend."

Zo stuur je toch iedereen het bos in? Gaat iedereen zijn modem en kabels nalopen. Onnodig allemaal. Odido moet dat netjes laten zien. Doen ze niet. Slordig Odido!


RoelJanssens
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 24 mei 2024

Inderdaad heel onhandig dat dit niet gemeld wordt als je zoekt op een storing.

En het betreft echt wel meer dan ‘een paar klanten’ en het duurt ook al best lang


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 mei 2024

Nog steeds onderstaande tekst op de website:

Er is geen storing bij ons bekend.

Betekent niet dat er geen storing is. Werkt je internet niet of minder goed? Vaak helpt het om het modem even opnieuw op te starten. Helpt dit niet? Doorloop dan deze stappen. En natuurlijk wil je ook snel weer tv-kijken. Wanneer je tv niet goed werkt, volg je deze tips.

 

​​ ​​​​​Met andere woorden: Ga lekker effe alles checken zegt Odido. Terwijl ze weten dat het aan Odido zelf ligt. Dankjewel, lekker klantvriendelijk, Odido! Zo lijkt het alsof je nooit storingen hebt! Lekker bezig!


RoelJanssens
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 24 mei 2024

De monteur is volgens het storing topic al 2 uur onderweg ...


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 24 mei 2024

Blij te lezen dat het niet alleen bij ons is, iets veel minder blij dat dit nu echt al uren moet duren...


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2024

Hoi hoi, de eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Tilburg zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: 

. Groetjes, Ishana


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen