Hallo Odido, graag zou ik reactie ontvangen... sinds 11u geen internet thuis in Meppel. Contact met Odido is opnieuw niet mogelijk.. 3e storing in 4 maanden
Ik wil graag weten @Odido waarom er gemeld blijft dat er geen storing is terwijl ik al 2 x deze melding maakte.
Uiteraard alle mogelijkheden tot zelf oplossen doorlopen! Hopelijk dan nu reactie
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hi @Rowstar, het is niet toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde issue. Ben je niet bekend met onze huisregels? Neem ze gerust een keertje door:
Hi @Rowstar, het is niet toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde issue. Ben je niet bekend met onze huisregels? Neem ze gerust een keertje door:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.