Skip to main content
Beantwoord

Help: rood lampje modem Huawei en modem Zyxel branden!

  • 15 december 2023
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb geen internet, maar wel wifi. Kan iemand van de technische dienst mij helpen met het oplossen van ons probleem? 
 

Afgelopen maandag 11-12-2023 is de monteur langsgekomen en alles in werking gesteld. Prima, maar twee dagen later blijkt dat we ineens geen internet ontvangen. Reboot en alle andere handelingen die we zelf kunnen, hebben we geprobeerd. Zonder effect. De klantenservice gebeld en na 15 minuten de moed opgegeven en op een later tijdstip teruggebeld. De klantenservice is niet te bereiken en we beginnen nu wel flink te balen. Was overstappen van KPN naar Odido wel zo verstandig? Wij hebben een stabiele internetverbinding nodig voor thuiswerken en om te studeren. Op dit moment lukt dit niet. 

Kortom, we vragen vriendelijk op ons internetproblemen z.s.m. kan worden opgelost. 

 


 

 

Beste antwoord door Teresa van Odido

@Diogenes Goed dat je via deze weg alsnog aan de bel trekt! Ik heb direct jouw modem uitgelezen en de meting geeft aan, dat er mogelijk een probleem is, in de wijkcentrale. Ik heb gelijk een Guidion monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om een afspraak in te plannen. 

Bekijk origineel

4 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4531 reacties
  • Antwoord
  • 16 december 2023

@Diogenes Goed dat je via deze weg alsnog aan de bel trekt! Ik heb direct jouw modem uitgelezen en de meting geeft aan, dat er mogelijk een probleem is, in de wijkcentrale. Ik heb gelijk een Guidion monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om een afspraak in te plannen. 


  • is een Master Poster
  • 33 reacties
  • 16 december 2023

Bij mij als sinds dinsdag. PON uit en los knipperend. 
dat betekend dat er geen glas signaal binnenkomt. Dus er valt niks uit te lezen.. het is. Nu 4 dagen verder en geen internet.. hoe lastig is het voor

jullie om iemand even naar die centrale te sturen l… 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 december 2023
Teresa van Odido schreef:

@Diogenes Goed dat je via deze weg alsnog aan de bel trekt! Ik heb direct jouw modem uitgelezen en de meting geeft aan, dat er mogelijk een probleem is, in de wijkcentrale. Ik heb gelijk een Guidion monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om een afspraak in te plannen. 

Hartelijk bedankt!


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 17 december 2023

Hoi @jg76, ik heb het meteen voor je nagekeken! Ik zie dat dit inmiddels al doorgezet is naar onze technische dienst. Zij zullen je zo snel mogelijk van meer informatie voorzien! 😊 Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen