Hey @jg76, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Er is op dit moment niks bekend in Uitgeest. Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het voor je doorzetten. Alvast bedankt!
Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
Brandt het Power lampje op de ONT?
Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Hey @jg76, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Er is op dit moment niks bekend in Uitgeest. Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het voor je doorzetten. Alvast bedankt!
Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
Brandt het Power lampje op de ONT?
Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
4 dagen later. Gister monteur 1 minuut binnen geweest want geen signaal. Dat wist ik dinsdag 10:45 ook al. Waarom nog een monteur langssturen en niet iemand naar de centrale.
Het is toch duidelijk dat er geen signaal is.. Odido kom in actie! En data vouchers voor de telefoon is leuk.. maar dat is als iemand een zaklamp geven als de stroom uitvalt… ik kan niet m’n hele huis op een telefoon laten draaien. Regell dan een simkaart in de modem of zo. KOM OP (N)ODIDO!
Hoi @jg76, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb het direct nagekeken! Het is inmiddels al doorgezet en de externe netwerkbeheerder zal worden aangestuurd. Ik zal meteen mijn uiterste best doen om dit voor je te versnellen! 😊 Groetjes, Ishana
Hoi @jg76, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb het direct nagekeken! Het is inmiddels al doorgezet en de externe netwerkbeheerder zal worden aangestuurd. Ik zal meteen mijn uiterste best doen om dit voor je te versnellen! 😊 Groetjes, Ishana
Alleen maar mailtjes met Hoe vind je onze dienstverlening?? Nou Odido… het valt erg tegen! Geef me desnoods de pincode van die deur van de wijkcentrale zelf maar. Of regel in ieder geval een 4g router.
Een 4g router hebben we jammer genoeg niet @jg76. Het is op 16-12 doorgezet naar de netwerkbeheerder, zij zullen dit spoedig voor je oppakken en hebben het hopelijk snel opgelost!
@jg76 heb je toevallig een Odido of Ben simkaart? Zoja dan kan ik je een code toesturen voor onbeperkt internet zodat je in ieder geval je mobiel als hotspot zou kunnen gebruiken totdat het probleem is opgelost.
Ja die heb ik, maar ik heb al unlimited, nu kan ik idd mijn mobiel als hotspot gebruiken, maar die is niet “sterk”. genoeg voor een heel huis. Ik heb slimme lampen, thermostaten, zonnepanelen en dan nog zeker 10 apparaten over utp in huis. Slimme bel, die doet nu niks. etc etc. Ik ben afhankelijk van stabiel internet.
@jg76 Ik ben direct het systeem ingedoken om te kijken of er al meer bekend is. Gelukkig zie ik dat n.a.v. het monteursbezoek op 15-12-2023 een ticket is aangemaakt naar de netwerkbeheerder op 22-12-2023 door mijn collega’s van de technische dienst. Ik vermoed dat er vertraging is ontstaan in het contact opnemen vanuit de netwerkbeheerder vanwege de feestdagen. De netwerkbeheerder heeft vijf werkdagen de tijd om contact met je op te nemen. Ik weet zeker dat je hier deze week en anders begin volgende week over wordt gecontacteerd.
man man man… het signaal wordt verbroken, dat weet ik als klant na 2 minuten en geef dat door. Dan komt er na 3 dagen een monteur..die ziet ook in 1 seconde daqt er geen signaal is… en dan duurt het nog een week!!! voordat dat ticket naar de netwerkbeheerder gaat? Terwijl ik in de tussentijd zeker 3 keer een half uur aan de telefoon heb gezeten… nee hoor, het ticket is op 16 december aangemaakt… U krijgt binnen 5 dagen antwoord… En nu zijn we weer!! meer dan een week verder… Wat is dit voor service? Ik kom van ziggo… als ik daar een keer storing had (al 15 jaar geleden op een ander adres, hadden ze dezelfde dag de straat al open)..
LOS DIT OP! en mij vertellen dat ze “binnen 5 dagen” moeten antwoorden…lekker afschuiven. Dan gaan jullie er toch achteraan? Ik zou me kapot schamen..
Hoi @jg76, ik begrijp je reactie volledig! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Wij hebben echt alles gedaan wat in onze macht ligt om het te versnellen, en dit is nu de uitkomst. Ik snap natuurlijk dat je het liever gisteren dan vandaag opgelost zou hebben, maar dit is simpelweg geen optie. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana
Ok, ik wederom nog steeds niks gehoord van de netwerkbeheerder. M’n ONT is nog vrolijk aan het knipperen. Kan er aub iemand een manager aansturen die de netwerkbeheerder een “aansporing” kan geven???
Hi jg76, Aldus Odido: ...“Het is niet mogelijk om met een miljoen klanten op vast Internet in zoveel verschillende escalatiesituaties een casemanager te hebben.”…. Supportafdeling verbetering | Odido community
Hi jg76, Aldus Odido: ...“Het is niet mogelijk om met een miljoen klanten op vast Internet in zoveel verschillende escalatiesituaties een casemanager te hebben.”…. Supportafdeling verbetering | Odido community
Sterkte en vriendelijke groet,
Paul
Ik zou het juist omdraaien, het is voor een bedrijf met een miljoen klanten onmogelijk om geen casemanagers te hebben voor storingen en escalaties. Hoe verbeter je anders je processen en maak je je procesvoering beter en bestendig? Ik werk zelf al meer dan 20 jaar in de ict voor heel wat grotere systemen dan dit, en geloof me, bij dit soort storingen zitten we er bovenop. Want als het voor 1 klant kan gebeuren kan het voor alle klanten gebeuren en dat wil je voorkomen. Nou ja, als het nog een week duurt kan ik contract ontbinden en ga ik naar de volgende. Hopelijk hebben die betere contacten met open Dutch fiber en weten die het wel te fixen… met wat geluk komt het niet zover maar ik heb weinig vertrouwen,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.