Skip to main content
Beantwoord

al 2 dagen geen internet storing glasvezel Beverwijk

  • 28 september 2023
  • 9 reacties
  • 299 Bekeken

Goedemorgen,

ik heb al 2 volle dagen geen internetsignaal meer op glasvezel in Beverwijk, Laan van Blois. Telefonisch 2 keer gebeld, maar ze kunnen geen update geven. Hoe lang gaat het nog duren?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @GinoGraaf, welkom op onze Community!

We zijn op dit moment druk bezig om de oorzaak te achterhalen. Onze techneuten zijn samen in onderzoek met de leverancier om het probleem te vinden. Ze monitoren de lijnen voor eventuele fouten om zo snel mogelijk de oorzaak te achterhalen.  

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22192 reacties
  • 28 september 2023

Hallo @GinoGraaf 

Als er sprake is van een storing dan kan je de status volgen in je Odido account bij meer onder storingen.

Welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 september 2023

Het is een storing in de wijk en niet bij mij thuis. Op modem is wereldbol rood


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14919 reacties
  • Antwoord
  • 28 september 2023

Hey @GinoGraaf, welkom op onze Community!

We zijn op dit moment druk bezig om de oorzaak te achterhalen. Onze techneuten zijn samen in onderzoek met de leverancier om het probleem te vinden. Ze monitoren de lijnen voor eventuele fouten om zo snel mogelijk de oorzaak te achterhalen.  


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 september 2023

Goedemorgen Tommie,

 

Inmiddels heb ik nu 3 dagen geen internet meer (en dus ook geen TV). Hoe loopt het onderzoek? Dat moet nu toch wel bekend zijn?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @GinoGraaf, welkom op onze Community!

We zijn op dit moment druk bezig om de oorzaak te achterhalen. Onze techneuten zijn samen in onderzoek met de leverancier om het probleem te vinden. Ze monitoren de lijnen voor eventuele fouten om zo snel mogelijk de oorzaak te achterhalen.  

Goedemorgen Tommie,

 

Inmiddels heb ik nu 3 dagen geen internet meer (en dus ook geen TV). Hoe loopt het onderzoek? Dat moet nu toch wel bekend zijn?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14919 reacties
  • 29 september 2023

@GinoGraaf , op dit moment zijn ze het nog aan het onderzoeken. Meer informatie heb ik hier ook niet over jammer genoeg. Ik hoop oprecht dat het snel opgelost wordt! Uiteraard zullen wij de dagen dat je geen internet hebt voor je vergoeden. Dit kan wel pas als het opgelost is.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 november 2023

Zijn der nog problemen in Beverwijk, postcode 1944? Want als dat zo is, stap ik nog niet over naar Odido.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 november 2023

De storing hierboven heeft 3 weken geduurd. Sinds vanochtend ligt internet en tv er opnieuw uit. Weer storing


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 november 2023

Dank je wel voor je antwoord maar ik heb echt al 6 weken problemen. Elke avond reset ik hoopvol de modem maar na een half uur krijg ik weer een rood wereldbolletje. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen