naar aanleiding van Bug in ouderlijk toezicht T50 modem, heb ik ineens een T56 modem gekregen
leuk allemaal
maar sindsdien heb ik een heleboel problemen met dit modem
mijn wifi is niet stabiel, continu verbeekt de wifi verbinding, waardoor ik elke keer ongemerkt op mijn 4G abbonement aan het youtuben, streamen of wat dan ook ben… heeft me ondertussen ongemerkt mijn complete maandbundel aan data gekost en de irritatie dat de wifi er mee stopt
tv valt ook geregeld uit, kijk NLziet via een forumuler androidbox, maar doordat internet iedere keer kortstondig uitvalt, moet ik iedere keer daarna wel ff op de box ff de wifi aan en uit zetten...
wat kan ik hier aan doen???
ik heb nu 5Ghz uitgezet zodat het modem minder switcht tussen 2.4 en 5Ghz, ik heb het kanaal vast gezet op 1, in de hoop dat er minder geswitcht wordt,
op het ene device heb ik er meer last van als op mijn andere device, op mijn tablet merk ik minder alleen ff wat haperingen en zie ik de wifi ineens wegvallen naar 1 streepje ipv 3 terwijl ik in de woonkamer zit op nog geen 2 meter afstand van het modem?
wat zijn de volgende stappen die ik kan uitvoeren???? ik heb nu al enorme spijt dat ik mijn T50 terug gestuurd heb, want deze wifi problemen zijn veel irritanter als die ouderlijk toezicht bug.. op die T50 draaide alles verder goed en stabiel...