Skip to main content
Beantwoord

Pon lampje knippert, los is uit

  • 30 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

Ik heb geen internet, het Pon lampje knippert groen, het LOS lichtje staat uit.

 

Ik heb al sinds vorige week dinsdag (8 dagen) geen internet sinds de eerste monteur langs is geweest. 

Toen had ik geen signaal, via E-fiber is er iemand van Spie langsgekomen, die is naar de wijk centrale gegaan en nu heb ik een knipperend lampje, maar nog steeds geen internet dus.

 

Als ik t mobile bel geven ze aan dat het bij de netwerkbeheerder ligt, als ik de netwerkbeheerder bel geven ze aan dat het bij tmobile ligt. Waarom heb ik het gevoel dat als ik er niet achteraan ga er niks gaat gebeuren?

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @BarryBatsbakker, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact met ons hebt gehad en je weer online bent! Mijn collega's hebben telefonisch ook een vergoeding voor je ingediend voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dit wordt met de volgende factuur verrekend. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 30 augustus 2023

Hi @BarryBatsbakker, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact met ons hebt gehad en je weer online bent! Mijn collega's hebben telefonisch ook een vergoeding voor je ingediend voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dit wordt met de volgende factuur verrekend. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen