Beste T-Mobile,
in deze digitale tijden vraag ik mij oprecht af hoe het kan, dat ik als nieuwe klant, vanaf de start van het abonnement (10 juli jl) geen internet heb.
Afgelopen maandag is de monteur geweest, goede vent. Hij heeft de installatie gedaan, echter KPN was nog actief op de glasvezellijn. Hij gaf aan dat providers tot 19 uur in de avond de tijd hebben om de lijn vrij te geven en de nieuwe aanbieder erop kan. In de middag rond 13.30 uur viel de KPN lijn inderdaad weg. Glasvezel van T-mobile aangesloten, de lijn is actief; hoera! Helaas is die hoera van korte duur, het internet lampje op de Zyxel wil niet groen worden en blijft rood. Jullie helpdesk gebeld en die geeft aan dat ik opnieuw een afspraak met Guidion moet maken, de monteur moet zorgen dat het werkt. Dat kan pas op 5 augustus a.s. en dat is echt geen optie.
Opnieuw gebeld met jullie klantenservice, deze medewerker was scherper en vlotter en heeft Guidion zeg gebeld. De installatie is goed verlopen (klopt, lijn is actief) alleen KPN dient in de wijkcentrale nog een aanpassing te doen en dat is niet uitgevoerd. Na 17 uur komt KPN sowieso niet meer langs. Goede SLA hebben jullie met KPN.
Nu zijn we nog een dag verder en internet werkt nog steeds niet. Wanneer het wel werkt, niemand die het weet. Je weet het als het internetlampje groen is. Goh. Als de afhankelijkheid van KPN dermate belangrijk is, dan maak je daar als provider betere afspraken over met je netwerkbeheerder en heb je daarvoor een werkende escalatieprocedure. Nu is de klantreis voor een nieuwe abonnee van T-Mobile simpelweg niet voldoende en het geeft niet het gevoel dat jullie er zijn bij problemen.
Willen jullie er daarom voor zorgdragen dat KPN haar werk doet zodat jullie internet kunnen leveren?
Laatste vraag; waarom is my T-mobile niet te koppelen met het abonnement?
Alvast hartelijk bedankt en nog beter, graag actie!
mvg,
Paul