Skip to main content

Zo goed als geen internet


Sinds ongeveer 9:00 is internet zo goed als niet meer aanwezig. Een enkel verzoek / website komt er zo nu en dan doorheen.

 

Dit is ander probleem dan eerder

  1. Sinds feb 16 11:15 geen internet meer | T-Mobile Community
  2. Sinds gisteravond 12 feb geen internet meer | T-Mobile Community
     

Feb 12 en 16 was het probleem dat ik een IP adres kreeg en dus het internet niet op kon. Deze storing is anders. Ik heb een IP adres, dat ziet er goed uit. Internet is echter zo goed als niet meer aanwezig. Vrijwel alle verzoeken leiden tot melding “Server not found”. Er komt geen reactie meer.

Uitgelichte reactie

13 maart 2023

Hoi @Sugarmoose, ik help je hier graag mee! Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee. 

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 13 maart 2023

Hoi @Sugarmoose, ik help je hier graag mee! Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 14 maart 2023
Tommie schreef:

Hoi @Sugarmoose, ik help je hier graag mee! Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee. 

Done


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 14 maart 2023

Gisteren hebben we de hele dag aan / uit internet gehad. Op dit moment is er geen internet meer. Ik werk  nu zoals gisteren via de hotspot van mijn telefoon.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 14 maart 2023

Als ik een traceroute naar google.nl (142.251.39.99) doe dan blijft die uiteindelijk hangen. Ik zie dan nog twee IP adressen van Google. Ik heb de traceroute gedeeld in DM naar @Tommie 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 14 maart 2023

Hi @Sugarmoose, ik ben meteen voor je gaan kijken. Wij ontvingen hier gisteren meerde meldingen van, dit is inmiddels opgelost. Ik zie dat het modem en ONT al enige tijd online staan. Zou je een volledige powerflip kunnen uitvoeren en daarna de verbinding kunnen testen?

 

  1. Haal de stekker van het modem en ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

Ben je weer helemaal online? Ik hoor graag van je of dit is gelukt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen