Skip to main content
Beantwoord

Mijn Zyxel T54 blokkeert IPTV


Hallo sinds 2 mnd. glasvezel internet met Zyxel T54 en kan geen IPTV meer via wifi ontvangen ook mijn Epson sx235 kan geen verbinding meer maken imand een idee hoe dat komt ?

Beste antwoord door willem97

Waqqas schreef:

Hallo @willem97 

Andere mogelijke oplossingen voor de printer zijn 5 GHz uitschakelen in de web interface van de Zyxel-T54 en in het menu > netwerkinstellingen > draadloos > algemeen voor de 2,4 GHz band onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen.

Hallo deze oplossing heeft geholpen werkt weer prima.Bedankt willem

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

16 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1306 reacties
  • 16 februari 2023

Hallo @willem97 ,

Voor het verbinden van de Epson heb ik de volgende link: Epson aansluiten via wifi voor je.
Wat betreft het probleem met de IPTV. Dat is bekend zie het volgende topic: iptv blokkade .

Ik tag @Sven-TMT even voor je met de vraag of de fix ook voor jou kan worden gedaan?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 februari 2023

Ben benieuwd.Alvast bedankt Willem97


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1306 reacties
  • 16 februari 2023

Hallo @willem97 ,

Het kan ook zijn dat de printer niet overweg kan met Wifi6. Dit kan je uitzetten door in te loggen op de T54 192.168.1.1 login gegevens staan achter op de T54  Username en Loginpassword.
Dan kan je via het hamburgermenu rechtsboven naar Netwerkinstellingen→ Draadloos → Andere → iets naar beneden scrollen → 802.11b/n/ax/mixed → kiezen voor 802.11 b/g/n gemengd of nog ééntje verder terug.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 17 februari 2023

Hallo @willem97 

Andere mogelijke oplossingen voor de printer zijn 5 GHz uitschakelen in de web interface van de Zyxel-T54 en in het menu > netwerkinstellingen > draadloos > algemeen voor de 2,4 GHz band onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 17 februari 2023

Goedemiddag @willem97, de fix kan pas vanaf 27 februari weer toegepast worden. Dat heeft te maken met het klaarmaken van de firmware op alle T54's. We willen deze gaan uitrollen op breder vlak in plaats van iedere keer reactief de workaround toe te passen. Ik kom hier te zijner tijd op terug, beloofd!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2023
Waqqas schreef:

Hallo @willem97 

Andere mogelijke oplossingen voor de printer zijn 5 GHz uitschakelen in de web interface van de Zyxel-T54 en in het menu > netwerkinstellingen > draadloos > algemeen voor de 2,4 GHz band onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen.

Hallo deze oplossing heeft geholpen werkt weer prima.Bedankt willem


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 18 februari 2023

@willem97 

Heb je nu 5 GHz uitgeschakeld? Dan is het beter om de netwerken te splitsen zodat je ook de 5 GHz band kunt gebruiken.

Bij draadloos > easymesh moet je easymesh wel uitschakelen, daarna kun je bij algemeen op dezelfde pagina het vinkje bovenaan weghalen en voor de 5 GHz band een andere SSID en wachtwoord verzinnen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 21 februari 2023
Jason schreef:

Goedemiddag @willem97, de fix kan pas vanaf 27 februari weer toegepast worden. Dat heeft te maken met het klaarmaken van de firmware op alle T54's. We willen deze gaan uitrollen op breder vlak in plaats van iedere keer reactief de workaround toe te passen. Ik kom hier te zijner tijd op terug, beloofd!

 

Hoi all, momenteel ontvang ik bijna dagelijks privéberichten met een verzoek om de fix te laten uitvoeren: graag jouw verzoek in één van de gerelateerde topics plaatsen. Zorg er alsjeblieft voor dat het klantnummer (T-Mobile voor thuis) in jouw profiel staat, dan kunnen we op basis van het e-mailadres + klantnummer de fix uitvoeren. Thanks voor jullie begrip!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 februari 2023
Jason schreef:
Jason schreef:

Goedemiddag @willem97, de fix kan pas vanaf 27 februari weer toegepast worden. Dat heeft te maken met het klaarmaken van de firmware op alle T54's. We willen deze gaan uitrollen op breder vlak in plaats van iedere keer reactief de workaround toe te passen. Ik kom hier te zijner tijd op terug, beloofd!

 

Hoi all, momenteel ontvang ik bijna dagelijks privéberichten met een verzoek om de fix te laten uitvoeren: graag jouw verzoek in één van de gerelateerde topics plaatsen. Zorg er alsjeblieft voor dat het klantnummer (T-Mobile voor thuis) in jouw profiel staat, dan kunnen we op basis van het e-mailadres + klantnummer de fix uitvoeren. Thanks voor jullie begrip!

Hoi Jason,

 

Zou je mij ook willen meenemen voor de fix op 27 februari.

Alle gegeven staan in mijn acount.

 

Groetjes


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 27 februari 2023

@Sven-TMT Zou jij de fix willen uitvoeren bij @Jessy1985, alsjeblieft? Alvast bedankt! 😄🙋‍♂️


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 27 februari 2023
Jason schreef:

@Sven-TMT Zou jij de fix willen uitvoeren bij @Jessy1985, alsjeblieft? Alvast bedankt! 😄🙋‍♂️

Vanmorgen al gedaan, aan de hand van een post in het andere topic 😉


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 27 februari 2023

Haha hartstikke scherp en attent: super bedankt! 😄👍 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 februari 2023

Hallo is mijn fix al doorgevoerd ? willem97


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 28 februari 2023
willem97 schreef:

Hallo is mijn fix al doorgevoerd ? willem97

Fix staat erop!


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 4 maart 2023

Hi All, 

De fix is bij alle bestaande T54 klanten uitgerold. Alle nieuwe klanten krijgen de fix automatisch geinstalleerd in de op volgende nacht(en) nadat het modem is geinstalleed. Het is dus niet meer nodig om te vragen voor de fix. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Met bovenstaande update sluiten we dit topic en alle gerelateerde topics. Bedankt voor jullie geduld! 👍

Dit topic gaat nu op slot.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen