Skip to main content
Beantwoord

Modem zonder verbinding

  • 23 november 2022
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Goedenavond, 

 

Sinds een paar weken valt elke paar dagen internet uit. Lampjes blijven functioneren maar bv de tv dienst doet het niet en WiFi ook niet. 

Na een herstart van de modem doet alles het weer. Er is in mijn infrastructuur niks veranderd. Echter mijn vigor modem is al een tijd oud en ik vermoed dat het hier aan ligt. Kan dit modem vervangen worden door een t54? 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @TheEagle 

Heb je de Draytek ook al eens een fabrieksreset gegeven door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken?

Heb je verder nog eigen apparatuur achter de Draytek zoals een router, switch of versterker?

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22209 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2022

Hallo @TheEagle 

Heb je de Draytek ook al eens een fabrieksreset gegeven door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken?

Heb je verder nog eigen apparatuur achter de Draytek zoals een router, switch of versterker?


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 24 november 2022

Hi @TheEagle, heel goed dat je dit zo helder omschrijft! Top dat @Waqqas je ook meteen te hulp heeft geschoten. Heeft dit geresulteerd in de oplossing? Ik heb alvast voor de zekerheid bij onze technische dienst aangeklopt en de swap van Draytek naar Zyxel in werking gezet. Je hebt de Draytek inderdaad alweer enkele jaren in huis, dus ik wil graag dat er een Zyxel jouw kant op komt. De bestelling kun je volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving, zodra mijn verzoek is bewerkt: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het weten of je helemaal probleemvrij bent, zodra de Zyxel is aangesloten? 💪


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 november 2022

Bedankt voor de terugkoppeling! Ik zie helaas nog geen bestelling staan... Klopt dat? 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 25 november 2022

Hi @TheEagle, goed nieuws: de order is doorgevoerd door mijn collega vanochtend! 😁 Dus je kunt zo snel mogelijk de bestelling volgen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen