Hallo, ik heb geen internet thuis vanaf 28 oktober rond om 12:00 uur. Er kwam een monteur bij en zei dat het probleem door KPN moet opgelost worden. Ik heb nog geen internet thuis en ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren om dit probleem op te lossen? Mag ij een update krijgen over de situatie van de ticket die naar KPN doorgeschoten is?
Geen internet thuis, pon lampje knippert
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Het ticket is maandagavond binnengekomen bij onze techneuten en zal zeer spoedig opgepakt worden door de netbeheerder. Momenteel is dat de meest actuele update. Zodra netbeheer met jouw case aan de slag gaat, ontvang je een e-mail. Tot die tijd: veel sterkte!
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.