Hi @Ivo040, top om te lezen dat je het redt met de hotspot! Ook kom ik graag terug op jouw overige vragen. Het kan toeval zijn dat er twee klanten in Eindhoven offline zijn. Momenteel hebben we namelijk nog steeds geen signaal gekregen dat er een algemeen probleem speelt in Eindhoven. Als we ervaren dat het een grotere groep klanten betreft, dan zorgen we dat ons storingstopic altijd meteen wordt geüpdatet:
Media is niet beschikbaar
De technische dienst zorgt er dan samen met onze IT-afdeling voor dat deze issues zo snel mogelijk aangepakt worden. Op dit moment worden de issues die jij en @Doefke ervaren individueel opgepakt. Mijn collega's hebben alle informatie doorgezet naar onze technische dienst en zij gaan hier verder in duiken om dit te fixen. Weet jij zo voldoende? 😊 Zodra je weer online bent, dan hoor ik het graag en kan ik een vergoeding voor je in orde maken.
Hi @Doefke, hartstikke goed dat je ook in dit topic aan de bel hebt getrokken! Ik ben heel blij om te zien dat één van mijn collega's al een verzoek voor jou heeft ingediend bij onze technische dienst. We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Laat jij het hier weten als je weer online bent? Dan regel ik ook voor jou de compensatie.