Skip to main content
Beantwoord

Internet Dordrecht 3314 down

  • 26 september 2022
  • 8 reacties
  • 67 Bekeken

Sinds 16:10 geen internet WAN verbinding meer.

Verbinding: Fiber

Modem herstart, maar de WAN connectie blijft down.

Dordrecht, Nieuw-Krispijn.

Beste antwoord door B.Luijten

OK, blijkt een lokaal probleem te zijn met mijn modem. Nieuwe router is onderweg 🤞🏻

Bekijk origineel

8 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 26 september 2022

OK, blijkt een lokaal probleem te zijn met mijn modem. Nieuwe router is onderweg 🤞🏻


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 27 september 2022

Hi @B.Luijten, heel goed dat je meteen een melding hebt gemaakt! 💪 Ik ben super blij om te lezen dat er al een nieuw modem onderweg is om dit euvel aan te pakken, top. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 27 september 2022

Hoi @Lisa, ik heb een bevestigingsmail gekregen van de bestelling, maar ik zie deze niet terug in My T-Mobile. Hoe kom ik te weten wanneer het pakket geleverd wordt? De chatbot weet het in ieder geval niet.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 27 september 2022

Hi @B.Luijten, goede vraag! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ook ik zie hier nog geen informatie over terug. De order voor een nieuw modem staat nog niet op ‘completed’, vaak duurt dit eventjes. Zodra de order op ‘completed’ staat, kun je de bestelling terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving. Mocht je morgen nog niks in kunnen zien, wil je dan een seintje geven? Dan trek ik één van mijn collega's aan hun mouw. Maar voor nu moet het systeem de order nog heel even verwerken. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 28 september 2022

OK, ik kreeg zojuist bericht dat het pakket vandaag geleverd wordt. Dat zou top zijn! Bedankt @Lisa :)


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 28 september 2022

Hi @B.Luijten, yes - dat klopt als een bus! 😁 Heel graag gedaan en maak er een mooie dag van. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 28 september 2022

@Lisa : de spullen zijn binnen, maar helaas geen verbinding. Het “fiber” lampje van de Media Converter blijft uit. Ik krijg het vermoeden dat er iets meer aan de hand is dan alleen een kapotte router. Ik krijg geen verbinding met de chat klantenservice (die zijn bezet). Hoe kan ik iemand een meting laten doen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 28 september 2022

@Lisa, blijkbaar duurt het een uur voordat de nieuwe media converter verbinding krijgt, want ik zie nu ineens wat gaan werken! 😀


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen