Skip to main content
Beantwoord

storing meppel

• 17 september 2022
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Is er nog steeds een storing voor vaste internet en tv in meppel? Ik heb sinds gister (16-9) geen verbinding meer.

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @Gaelfolio ,

In het volgende topic wordt ook veel informatie gedeeld en kan je eventueel een voucher aanvragen.
Het is dit topic: geen internet/glasvezel Meppel

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 17 september 2022

Er is al een melding in het storing topic. Hou het a.u.b. centraal.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1344 reacties
  • Antwoord
  • 17 september 2022

Hallo @Gaelfolio ,

In het volgende topic wordt ook veel informatie gedeeld en kan je eventueel een voucher aanvragen.
Het is dit topic: geen internet/glasvezel Meppel

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 17 september 2022

Hi @Gaelfolio, ik ben heel blij dat @eric en @soepkip67 zo snel op je hebben gereageerd! Om het inderdaad overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Zodra er een nieuwe update binnenkomt, dan geven we die in dit topic:

Media is niet beschikbaar

In een privébericht heb ik je meteen van een Unlimited Data voucher voorzien. Excuses voor het ongemak! 

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 20 september 2022

Hi @Gaelfolio, ik wil je graag laten weten dat ik een vergoeding in orde heb gemaakt voor de issues die je onlangs hebt ervaren. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Fijne dag vandaag! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen