Skip to main content
Beantwoord

Internet en TV ligt eruit in Barneveld


Beste T-mobile thuis,

Ik snap dat jullie nu ook aan de Oliebollen zitten en binnenkort aan de bubbels, maar d'r is een storing iig in Barneveld in jullie netwerk. 

Kunnen jullie dit checken? Anders word het vanavond de oudejaars conferance kijken op mijn mobieltje (gelukkkig Vodafone...)

 

bvd

Rico

Beste antwoord door Sander

We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte: 

www.t-mobile.nl/thuisstoring

 

 

 

 

 

 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

32 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9642 reacties
  • 31 december 2021

Hoi @misterweird 

De moderators zijn inderdaad niet meer aanwezig. Het netwerk operations centrum is wel altijd open. Als er dus een 'grote' storing is zal dat direct worden opgepakt. Individueel problemen kunnen maandag weer gemeld worden.

Probeer in ieder geval straks nog eens je router te herstarten. Hier staan nog meer zaken die je kunnen helpen bij troubleshooting.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 december 2021

Jammer dat dit net voor 6 uur gebeurd hier in Barneveld en de klantenservice is niet meer bereikbaar en door de feestdagen en zondag dit pas maandag kan worden opgepakt?! 
Er zijn meerdere klachten uit Barneveld hoor ik, dus hoop dat dit toch zsm kan worden opgelost! 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 december 2021

Dat klopt dat er meerdere klachten zijn in Barneveld…..Helaas …..


  • Debutant
  • 17 reacties
  • 31 december 2021

Alweer....maar weer naar Ziggo of een ander 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 december 2021

Bij ons in Barneveld ligt de internet vanaf 20:00 ook uit.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 31 december 2021

Barneveld 3772JV

Ik zit ook vanaf ~18.00 uur zonder internet. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 december 2021

Wij ook al voor 6 uur geen verbinding meer. 3771
Opnieuw opstarten / resetten van de router geeft geen resultaat. 
hoor van meer mensen in de buurt. Allemaal met een abonnement bij t-mobile. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8167 reacties
  • 31 december 2021

Pfff niet leuk voor jullie. Hebben ze soms ergens iets in de brand gestoken? #Vuurwerk? 
Hebben jullie een poging ondernomen om te resetten Storing
 


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 31 december 2021

alles al geprobeerd maar niks help al sinds 6 uur


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 31 december 2021

wel erg veel vuurwerk hier maar heb geen brand gezien


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22226 reacties
  • 31 december 2021

Hallo allemaal.

Ik zie dat er in Barneveld ODF beschikbaar is, hebben jullie een knipperend PON LED op de Huawei ONT?

Wellicht gaat het om iemand die de splitter verstoord middels AON apparatuur?

Indien je een grijze mediaconverter hebt dan kan je bovenstaande negeren 😅


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 31 december 2021

ik lees wel wat je schrijft maar begrijp er niks van sorry 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22226 reacties
  • 31 december 2021

@wysiwyg

Gaat het om glasvezel? Welke mediaconverter heb je en welke lampjes branden of knipperen daarop? Apparaat tussen glasvezelaansluitpunt en modem.


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 31 december 2021

ik heb DrayTec en er knipperen 3 laampjes maar kan ze niet goed lezen

 


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 31 december 2021

en het is glasvezel


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 31 december 2021

act en wlan knipperen

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22226 reacties
  • 31 december 2021

Dat wordt wachten op T-Mobile, het is niet anders helaas...


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 31 december 2021

dat doen ze pas maandag?


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8167 reacties
  • 31 december 2021

@wysiwyg de storing is gemeld! Hopelijk vinden ze snel een oplossing. 


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 31 december 2021

dank je wel


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 31 december 2021

We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte: 

www.t-mobile.nl/thuisstoring

 

 

 

 

 

 


  • Debutant
  • 17 reacties
  • 1 januari 2022

Dan zijn er waarschijnlijk weinig T-Mobile abonnementen in Barneveld. Ziggo had dit jaren geleden ook een tijdje, ben ik ook weggaan en dit is voor mij de druppel wat betreft T-Mobile. Jammer hadden mobile abonnement en 3x, tv, Internet maar gelukkig is er concurrentie.


  • Debutant
  • 17 reacties
  • 1 januari 2022
CrisTien schreef:

@wysiwyg de storing is gemeld! Hopelijk vinden ze snel een oplossing. 

Heb ik weinig aan, oudejaarsavond in quarantaine, geen internet en tv ben klaar met T-Mobile.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 januari 2022

Hier ook zonder tv etc gezeten met quarantaine en oud en nieuw.

En nog steeds doet niks het.

Waardeloos dit weer zeg.

Ook regio barneveld.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 1 januari 2022

Vrij naar het nummer new years day van U2:

all is quiet on new year's day, I hope a mechanic is underway … Nog steeds k*t dus.

Ik heb ook een draytek, lampje act knippert. wan, fiber uit.. Wlan aan (maar daar heb ik niet zo veel aan..) 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen