Skip to main content
Beantwoord

Verbindingsproblemen Zevenaar

• 26 december 2021
  • 6 reacties
  • 279 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste Sander, is er al een update betreffende de storing vanaf vanmiddag in Zevenaar. Zitten nog steeds zonder. 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @M. Kaaken 

Hier wordt je op de hoogte gehouden met updates :

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21776 reacties
  • Antwoord
  • 26 december 2021

• Auteur
  • 2 reacties
  • 26 december 2021

Laatste melding is van 7 uur geleden monteur is onderweg? 

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 26 december 2021

Bij de community veranderd er ook niks. Staat al de hele middag hetzelfde. Deze storing duurt nu ruim 9 uur. Ik snap dat het 2e Kerstdag is maar dat is het voor ons ook en nu helemaal zonder tv of wifi, dus streamen kan ook niet. 

• 1 reactie
  • 26 december 2021

Zit ook al lang te wachten, totaal geen feedback. 

• 1 reactie
  • 27 december 2021

Hier werkt het weer, ik hoop bij jullie ook. Totaal gemis aan communicatie inderdaad.. kennelijk was ik een van de eerste die het meldde, er zou namelijk een monteur naar ons huis gestuurd worden, later las ik dat het een groter gedeelte van Zevenaar en Didam betrof. Nooit die terugkoppeling gehad vanuit T-Mobile, jammer.

Wel blij dat de verbinding terug is. 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 27 december 2021

Goedemorgen all, de verbindingsproblemen in Zevenaar en Didam zijn hersteld. Sorry dat er gisteren weinig communicatie over is geweest. Het zou rond middernacht opgelost zijn geweest doordat de technicus ter plaatse nieuwe apparatuur geïnstalleerd heeft. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen