Helaas zijn er maar weinig aanbieders voor particulieren met een statisch/vast IP-adres, zo ook T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/kan-ik-een-vast-of-statisch-ip-adres-krijgen/000217238
Ik weet niet wat voor ‘beveiligingen’ je aangebracht hebt, gebaseerd op een IP-adres dat T-Mobile volgens de algemene voorwaarden (artikel 20) ten alle tijden aan iemand anders mag toewijzen, maar wellicht is het dan handiger om een DDNS-service te gaan werken. Dan heb je een vaste, onveranderlijke hostnaam die elke 30 of 60 seconden wordt bijgewerkt als er een wijziging in het gekoppelde IP-adres wordt gedetecteerd wordt. Zoek eens op ‘Free DDNS’ of kijk eens hier.
Dit heeft overigens m.i. helemaal niets met ‘slechte service’ te maken, je verwacht kennelijk een dienst die deze provider niet levert (en zelfs niet kan leveren op het moment). Slechte service kun je een provider verwijten, de voorwaarden niet lezen zul je de oorzaak elders voor moeten zoeken...