Skip to main content
Beantwoord

Parental control Zyxel t50 werkt niet

  • 10 december 2021
  • 6 reacties
  • 222 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Thuis hebben wij de Zyxel T50. Ik heb talloze manieren geprobeerd om de parental control te laten werken alleen hij werkt simpelweg niet. Ik heb geprobeerd het via het standaard home pagina gedeelte te proberen en via het ´hamburgertje´ rechtsboven. Is er hier een oplossing voor? Ik durf namelijk te garanderen dat alles goed is gegaan.

Beste antwoord door Maico02

Boris schreef:

Hoi @Maico02 .

Goed dat je het bij ons navraagt en welkom op de Community! Ik vermoed dat je het hebt over de stappen van @Pieter_B in dit topic: 

Wat ik graag wil uitsluiten is dat er wel de juiste firmware draait. Om de laatste naar boven te halen, wil ik kijken of wellicht een fabrieksreset het probleem oplost. Het modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen met de nieuwste firmware versie. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki: 

Wil je ons laten weten of dat al verschil geeft? We horen het graag! 

Hoi Boris,

Bedankt voor je bericht. Ik heb nu sinds een week deze modem geïnstalleerd dus het lijkt mij dat de nieuwste versie van de firmware al draait toch?

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 december 2021

Ik heb ook alle oplossingen van Pieter_B geprobeerd en die hebben helaas ook niet geholpen. 

 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 11 december 2021

Hoi @Maico02 .

Goed dat je het bij ons navraagt en welkom op de Community! Ik vermoed dat je het hebt over de stappen van @Pieter_B in dit topic: 

Media is niet beschikbaar

Wat ik graag wil uitsluiten is dat er wel de juiste firmware draait. Om de laatste naar boven te halen, wil ik kijken of wellicht een fabrieksreset het probleem oplost. Het modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen met de nieuwste firmware versie. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki: 

Media is niet beschikbaar

Wil je ons laten weten of dat al verschil geeft? We horen het graag! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 11 december 2021
Boris schreef:

Hoi @Maico02 .

Goed dat je het bij ons navraagt en welkom op de Community! Ik vermoed dat je het hebt over de stappen van @Pieter_B in dit topic: 

Media is niet beschikbaar

Wat ik graag wil uitsluiten is dat er wel de juiste firmware draait. Om de laatste naar boven te halen, wil ik kijken of wellicht een fabrieksreset het probleem oplost. Het modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen met de nieuwste firmware versie. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki: 

Wil je ons laten weten of dat al verschil geeft? We horen het graag! 

Hoi Boris,

Bedankt voor je bericht. Ik heb nu sinds een week deze modem geïnstalleerd dus het lijkt mij dat de nieuwste versie van de firmware al draait toch?


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 13 december 2021

Dat lijkt mij dan ook inderdaad @Maico02! Toch is het misschien nét dat zetje wat nodig is. Wil je anders je instellingen met ons delen? Ik weet zeker dat we daar al een stukje wijzer van worden en kunnen naar een oplossing op zoek! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 december 2021
Boris schreef:

Dat lijkt mij dan ook inderdaad @Maico02! Toch is het misschien nét dat zetje wat nodig is. Wil je anders je instellingen met ons delen? Ik weet zeker dat we daar al een stukje wijzer van worden en kunnen naar een oplossing op zoek! 

Ik heb de router gereset en alles opnieuw ingesteld. Ik heb alles weer toegevoegd en ik merk dat je in de tijden die ik "verboden” heb je niet kan verbinden met de router, dat is dus een fijn begin. Het probleem blijft nu dat wanneer je verbonden met het internet bent voordat de timer van de verboden tijd ingaat je alsnog verbonden blijft met internet. Ik heb hier een aantal foto's om van dse instellingen.

 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 20 december 2021

Hoi @Maico02 ,

Thanks voor de terugkoppeling en duidelijke antwoord. Ik zie dat het probleem zich vaker voordoet op de PC van de Zyxel. In de reactie van één van onze klanten in dit topic, zijn ook de problemen met het daadwerkelijk blokkeren van het internet opgelost: 

Media is niet beschikbaar

Mocht dat nog niet werken, wil ik vragen of wellicht @Pieter_B (de expert op dit gebied) of @Hidden.nld nog een mooie toevoeging hebben, zodat we het voor je kunnen oplossen. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen