Skip to main content
Beantwoord

Een nieuwe 'blije' klant en dan volgt de reality check

  • 24 november 2021
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 32 reacties

Vandaag na lang verwacht kwam de monteur om mijn Glasvezel aan te sluiten. Eindelijk na heel veel tijd overgestapt van de kabel naar glasvezel, omdat het zoveel sneller en stabieler zou zijn.

De monteur was klaar, nog even wat devola's verkocht want dat was toch veel beter dan overal gaten boren. Maar goed internetten ging dan nog even niet.

Bij thuiskomst dan toch maar even tijdelijk een kabel door de kamer gelegd zodat er toch geinternet kan worden. Heb immers niets voor niets gigabit internet aangeschaft…….. toch?

Helaas, internet is redelijk onstabiel, snelheden fluctueren enorm, maar de beloofde 90% wordt niet gehaald.Modem gereset, computer gereset. maar bij de gigabit kom ik niet in de buurt. Na de laaste reset zijn dit de laatste 3 metingen, let ook even op de gemiddelde gemeten snelheid:

Iemand suggesties?

Beste antwoord door Boris

Hoi @Jahuul ,

Dank je wel voor je vraag! Ik begrijp dat er ondertussen in het andere topic waarin je hebt gereageerd, is geantwoord op je vraag. Om je vraagstelling zo centraal mogelijk te houden en je zo van het beste antwoord te voorzien, wil ik je vragen om via die weg naar het probleem te kijken. Ik heb daarbij mijn collega Lisa ook direct gevraagd of ze, weldra ze tijd heeft, je te helpen: 

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/internet-is-zeer-traag-336444?postid=1637301#post1637301

 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 32 reacties
  • 25 november 2021

Modem gereset, mediaconverter (wit) gereset. Internet snelheden nemen alle kleuren van de regenboog aan tussen 100+ en 800+. Maar de 1Gbit heb ik nog niet gehaald….. Het zwabbert echt alle kanten op.

TV kwaliteit was ook slecht, die heb ik iets kunnen verbeteren door de box op 1080i (ipv 1080i50) te zetten, maar ben nog niet echt tevreden.

Zou haast terug gaan naar de kabel, iets duurder en langzamer, maar kwalitatief op dit moment beter en veeeel stabieler.


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • Antwoord
  • 26 november 2021

Hoi @Jahuul ,

Dank je wel voor je vraag! Ik begrijp dat er ondertussen in het andere topic waarin je hebt gereageerd, is geantwoord op je vraag. Om je vraagstelling zo centraal mogelijk te houden en je zo van het beste antwoord te voorzien, wil ik je vragen om via die weg naar het probleem te kijken. Ik heb daarbij mijn collega Lisa ook direct gevraagd of ze, weldra ze tijd heeft, je te helpen: 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 32 reacties
  • 26 november 2021

Hoi @Boris,

 

Zolang het maar opgelost wordt.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen