ik heb helaas ook een probleem met verbinden met netflix op mijn sony x9505 tv. Ik zag op meerdere topics dat de oplossing een digitale converter is. Graag zou ik een monteur langs willen hebben die het kan oplossen.
erg frustrerend dat netflix het niet doet op mijn tv!
Welkom op de Community! Ik ga dit graag voor je in gang zetten. Om het gesprek zo centraal mogelijk te houden en daarmee je vraag op één plek te houden, pak ik dit punt graag voor je op in het andere draadje. Ik spreek je daar graag verder!
Welkom op de Community! Ik ga dit graag voor je in gang zetten. Om het gesprek zo centraal mogelijk te houden en daarmee je vraag op één plek te houden, pak ik dit punt graag voor je op in het andere draadje. Ik spreek je daar graag verder!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.