Skip to main content
Beantwoord

Outlook verzenden werkt niet

  • 15 juli 2021
  • 1 reactie
  • 369 Bekeken

Ik ben sinds een maand overgestapt van Tele2 naar T-Mobile. 

Op mijn emailadres ludens@zonnet.nl kan ik geen mails meer verzenden, ontvangen gaat wel. De POP3 en SMTP staan op versatel maar dat is misschien altijd zo geweest. Enig idee wat ik moet doen?

 

hoor het graag

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @eelcojobu 

Op deze pagina staat alles over het instellen van je email.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/internet-wifi/email-instellingen

Kijk onderaan de pagina bij versturen van email (SMTP) ik gebruik zelf poort 465 met een @live.nl email.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21525 reacties
  • Antwoord
  • 15 juli 2021

Hallo @eelcojobu 

Op deze pagina staat alles over het instellen van je email.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/internet-wifi/email-instellingen

Kijk onderaan de pagina bij versturen van email (SMTP) ik gebruik zelf poort 465 met een @live.nl email.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen