Goedemiddag t mobile,
We zitten al geruime tijd zonder internet.
Na herhaald contact met jullie klantenservice te hebben opgenomen heeft dit tot op heden nog niets opgeleverd. We worden van de kastje naar de muur gestuurd en er worden beloftes gedaan die ze niet kunnen nakomen. We zijn er achter gekomen dat dit een structureel probleem bij T mobile is. We zijn zeer verdrietig op de manier waarop we behandeld worden door T mobile.
Hiervoor hadden we een aansluiting bij tele 2 en hadden we nooit echt een probleem mee gehad, althans nooit weken zonder internet of dagen zonder internet.
Persoonlijk zou ik aan iedereen die van plan is T mobile als provider te nemen. Echt nooit doen. Misschien kan ik er een vlog van maken en die is op YouTube plaatsen onder de naam T mobile en zijn service.
Het enige antwoord wat ze ons kunnen geven is dat ze er mee bezig zijn. Ook al is het probleem vanaf het begin al duidelijk toch moeten ze eerst stappen ondernemen die niets toevoegen aan het oplossen van het probleem. Zo blijven we inderdaad lang zonder internet. Laten we zeggen dat dit een bijzondere manier is van service verlenen en de klant helpen om weer voorzien te worden van internet.