Hallo,
Sinds ik vorige week T-Mobile thuis heb en voor het pakket snel internet 100 mb download snelheid zou ik ervan uitgaan dat ik dit daadwerkelijk ook krijg. Alleen als ik een internetsnelheidstest doe zit ik op max 50 mb downloadsnelheid,
Hallo,
Sinds ik vorige week T-Mobile thuis heb en voor het pakket snel internet 100 mb download snelheid zou ik ervan uitgaan dat ik dit daadwerkelijk ook krijg. Alleen als ik een internetsnelheidstest doe zit ik op max 50 mb downloadsnelheid,
Beste antwoord door prodigy
Technologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
111 Mbit/s
Bonded Koper/DSL
-
Technologie
Internet Snelheid
Fiber
1000 Mbit/s
Klopt als een bus. Op jouw adres is een snelheid met BONDED haalbaar van 100mb.
Bonded wil zeggen als er ipv 2 adres 4 stuks gebruikt worden in de aanvoer kabel.
110 gedeeld door 2 is 55, jouw snelheid.
Helaas kun je alleen via KPN (en gelieerde) zogenaamde Pair bonding krijgen.
[...]
Er is helemaal geen bonded beschikbaar, het komt een beetje raar over als men de gegevens kopieert en plakt ipv een snip/print te maken maar als je goed kijkt staat bij Koper/DSL 111Mbit en bij Bonded Koper/DSL - dus niet beschikbaar.
Er zou dus gewoon 100 geleverd moeten worden als er een abonnement van 100Mbit is afgesloten.
Kun je die wandcontactdoos openmaken en een foto plaatsen van waar die rood/blauw kruisdraad vandaan komt? En waar gaat die daarna na toe?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.