Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel Ypenburg


Ik heb sinds een half jaar T-mobile thuis glasvezel fast, dat over het algemeen redelijk werkt. 

Hoor van meerdere mensen in de buurt dat zij 1G glasvezel internet hebben en dat lijkt ons ook wel wat, we wonen op 100 meter van de wijkcentrale, dus dat moet geen probleem zijn.

Ingelogd en onder abonnement de optie gekozen om internet te wijzigen, hier kon ik alleen langzamer kezen. Gebeld met de klantenservice, meisje aan de telefoon, ik ga het uitzoeken voor u en kom zo bij u terug, na 25 minuten maar de verbinding verbroken!

Ik heb na dit gesprek ook niet meer de optie om langzamer internet te kiezen, uitsluitend fast internet.

Afgelopen weekend het nogmaals via de chat geprobeerd, krijg ik een verhaal dat er op mijn adres geen sneller internet beschikbaar is!! Dat T-mobile dit bewust doet, zodat de klanten goedkoper uit zijn!! 

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ geeft 1G aan, T-mobile geeft 1G aan, KPN geeft 1G aan, waarom kan T-mobile dan geen 1G internet leveren?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @buizinkski 

Geeft de postcodecheck 100 MB aan of 1000 MB?

T-Mobile levert als prijsvechter maximaal 100 Mbit over het KPN netwerk en over het eigen netwerk van T-Mobile kan er 1000 Mbit worden aangevraagd maar daarvoor zul je dan volgens mij je huidige abonnement moeten opzeggen en vervolgens opnieuw aanvragen met internet premium.

Je zit dan helaas wel even zonder internet.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2021

Hallo @buizinkski 

Geeft de postcodecheck 100 MB aan of 1000 MB?

T-Mobile levert als prijsvechter maximaal 100 Mbit over het KPN netwerk en over het eigen netwerk van T-Mobile kan er 1000 Mbit worden aangevraagd maar daarvoor zul je dan volgens mij je huidige abonnement moeten opzeggen en vervolgens opnieuw aanvragen met internet premium.

Je zit dan helaas wel even zonder internet.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 maart 2021

Hoi @Waqqas postcodecheck geeft 1000 MB en bedankt voor je antwoord. Jammer dat dat niet van tevoren wordt vermeld, was ik er niet aan begonnen. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • 15 maart 2021

Indien het administratief kon en gewoon even een wijziging aanbrengen in de wijkcentrale zonder hoeven op te zeggen was het veel makkelijker geweest 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen