Skip to main content
Beantwoord

kan niet inloggen op de modem en probleem chomecast

• 6 januari 2021
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Ik kan niet meer inloggen op de modem , die zegt wachtwoord en of gebruikersnaam onjuist. 

Ik wou daar op inloggen om te kijken of de upnp openstaat , want mijn Chrome cast valt vaak weg 

Ook is mijn internet verbinding vrij onstabiel , 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @pnadort 

De inloggegevens van je Zyxel modem staan achter de modem, gebruikersnaam admin en wachtwoord staat achter login password :.

Anders kun je een fabrieksreset uitvoeren door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip/tandenstoker. Hierna zouden de gegevens achterop de modem weer moeten werken.

UPNP staat standaard aan op de Zyxel.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21575 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2021

Hallo @pnadort 

De inloggegevens van je Zyxel modem staan achter de modem, gebruikersnaam admin en wachtwoord staat achter login password :.

Anders kun je een fabrieksreset uitvoeren door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip/tandenstoker. Hierna zouden de gegevens achterop de modem weer moeten werken.

UPNP staat standaard aan op de Zyxel.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen