Skip to main content
Beantwoord

E-mail adres wijzigen T-Mobile Thuis


  • is Prince of Content
  • 82 reacties

Ik heb mijn my T-Mobile Thuis aangemaakt met mijn oude mail adres. Ik kan dat niet wijzigen naar mijn nieuwe mailadres van T-Mobile. Ik krijg de melding vul een goed emailadres in. 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @ejteip, fijn dat we het hebben opgelost! Je kunt nu met het e-mailadres dat je op 27 oktober aanmaakte, inloggen op jouw persoonlijke account. Dat andere @t-mobilethuis adres kun je negeren, die heb ik uitgeschakeld. Veel plezier met jouw abonnement!

Bekijk origineel

15 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20916 reacties
  • 9 november 2020

Hallo @ejteip 

Het e-mailadres wijzigen in je T-Mobile thuis account onder mijn gegevens > contactgegevens zou geen probleem moeten zijn. Probeer het eens met een andere browser of andere apparaat en het e-mailadres is correct?

Wijzigen van je e-mailadres betekent ook dat de inlognaam wijzigt naar het nieuwe e-mailadres.

Je privé e-mailadres kan je denk ik niet wijzigen naar je @t-mobilethuis.nl email omdat die er boven apart vermeldt staat . Je kan met je privé email inloggen en ook met je T-Mobile email.


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 9 november 2020

Lukt niet. Ik krijg steeds de melding vul een geldig email adres in. Dat mailadres is correct. Want ik gebruik dat sinds een week als mailadres. Het mail adres van mijn oude provider stopt op een gegeven moment en dan moet ik toch mijn T-Mobile mailadres invullen. 


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 9 november 2020

De mailadressen van Ziggo moeten gewijzigd worden in @t-mobilethuis.nl

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft. Ik heb de afbeelding verwijderd, zou je deze opnieuw kunnen plaatsen, maar dan met de persoonsgegevens zwartgemaakt? 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20916 reacties
  • 9 november 2020

@ejteip

Dit is een openbare community dus voor iedereen toegankelijk. Wil je de afbeelding verwijderen of aanpassen?

Je tel nummer en email zijn zichtbaar voor anderen.

Edit een moderator was sneller met het aanpassen 😅


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10755 reacties
  • 9 november 2020

Hoi @ejteip, begrijp ik goed dat je het hoofd mailadres wilt wijzigen van een @ziggo adres naar ons @t-mobilethuis adres? Zo ja, dit kun je niet zomaar zelf doen, maar kan ik voor je in orde maken. Waarom je dit niet zelf kunt doen: het hoofd mailadres is gekoppeld aan je My T-Mobile Thuis account en wanneer deze verwijderd wordt, moet er intern een nieuw adres aan gekoppeld worden. Die mogelijkheid is niet toegestaan omdat dit zeer privacy- en fraudegevoelig is. 

Kun je mij het oude en nieuwe e-mailadres in een privébericht toesturen, alsjeblieft? Dan maak ik dit meteen in orde voor je! 


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 9 november 2020

Voor de duidelijkheid. Vandaag is de monteur geweest, en zit ik nu bij T-Mobile. Een week eerder heb ik een nieuw mailadres bij T-Mobile aangemaakt. Dat werkt perfect. En dat moet zo blijven. Echter ik heb ook een account aangemaakt voor my T-Mobile Thuis. Maar dat kon niet met mijn nieuwe mailadres. Dus heb ik die van Ziggo gebruikt. Maarja dat Ziggo mailadres blijft niet. Ik moet toch de nieuwe gebruiken na verloop van tijd. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10755 reacties
  • 9 november 2020

@ejteip Het hoofdmailadres is gewijzigd naar het door jouw nieuw aangemaakte @t-mobilethuis adres op 29 oktober. Als het goed is, kun je binnen tien minuten inloggen met dat nieuwe e-mailadres. Laat me weten of het gelukt is, zo niet: ik help graag verder. We gaan dit sowieso oplossen, geen zorgen!


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 9 november 2020

Het gaat dus om thuis.tmobile.nl


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10755 reacties
  • 9 november 2020

@ejteip Bedankt voor je bevestiging! Het Thuis e-mailadres is nu gewijzigd en omgezet naar het adres dat jij opgaf op 29 oktober (@t-mobilethuis). Het Ziggo e-mailadres heb ik uit jouw account verwijderd. 

Is het nu gelukt om in te loggen met het nieuwe e-mailadres op jouw My T-Mobile Thuis account


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 9 november 2020

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft. Ik heb de afbeelding verwijderd, zou je deze opnieuw kunnen plaatsen, maar dan met de persoonsgegevens zwartgemaakt? 


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 9 november 2020

Nee


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 9 november 2020

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft. Ik heb de afbeelding verwijderd, zou je deze opnieuw kunnen plaatsen, maar dan met de persoonsgegevens zwartgemaakt? 


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 9 november 2020

. Moet ik soms een nieuw wachtwoord maken. 

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10755 reacties
  • 9 november 2020

Dat is niet het e-mailadres dat je op 27 oktober hebt aangemaakt. Ik stuur je de gebruikersnaam in een privéberichtje toe, dan kun je daarmee inloggen. Tot zo! 😊


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10755 reacties
  • Antwoord
  • 10 november 2020

Goedemorgen @ejteip, fijn dat we het hebben opgelost! Je kunt nu met het e-mailadres dat je op 27 oktober aanmaakte, inloggen op jouw persoonlijke account. Dat andere @t-mobilethuis adres kun je negeren, die heb ik uitgeschakeld. Veel plezier met jouw abonnement!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen