Goedemorgen @Andy York, fijn dat je het antwoord al gevonden hebt en tegelijkertijd mijn excuses dat wij je niet eerder van een antwoord hebben voorzien. We proberen normaliter binnen 24 tot maximaal 48 uur te reageren, maar soms zijn we minder snel door grote drukte.
Ik hoop dat je in de toekomst wel jouw vraag hier beantwoord krijgt en mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan houd ik me zeer zeker aanbevolen. Een prachtig weekend toegewenst!
P.s. waar heb je het antwoord gevonden en hoe heb je remote management uitgezet?
Hieronder de doorloopstappen om remote management in-/en uit te schakelen voor users die dit topic lezen:
1. Open het IP-adres van het modem in je browser (standaard: 192.168.1.1)
2. Log in op webGUI (gebruikersnaam en wachtwoord staan op modem)
3. Navigeer naar Onderhoud> Externe MGMT
4. Configureer en schakel de poorten in/uit zoals gewenst voor je externe toegang (d.w.z. schakel HTTP en HTTPS vanuit WAN in)
5. Navigeer naar het statusoverzicht en je kunt je WAN IP controleren (of bezoek een website zoals whatismyip.com om je WAN IP te controleren)
6. Test je externe toegang vanaf een ander netwerk door het WAN IP in de browser te typen