Skip to main content
Beantwoord

Internetproblemen in Enschede?

  • 14 september 2020
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Op dit moment geen internet en TV in Enschede postcode 7531 HK. Router is uitgezet, maar helpt niet

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @JanHeeftVragenOverThuis, welkom op de Community! 

Zoals @Waqqas aangeeft, zijn er momenteel inderdaad geen algemene issues of regionale issues gemeld. Graag zoek ik voor je uit hoe we dit gaan oplossen. Ik begrijp dat je de Media Converter (zwartgrijze doosje tussen modem en Glasvezelaansluitpunt) en het modem al gereset hebt, maar dit geen bijdrage leverde; dan gaan we over op alternatieve oplossingen. Sorry voor het ongemak!

UPDATE: ik zie dat mijn kundige collega van de Klantenservice een monteur heeft aangestuurd voor je. Deze expert zal alles verhelpen zodat jij straks weer optimaal kunt internetten en TV kunt kijken.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 14 september 2020

Hallo @JanHeeftVragenOverThuis 

Momenteel zijn er geen algemene storingen voor T-Mobile thuis, ook in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen gekeken of daar niks staat vermeld? Je kan ook kijken of de mediaconv er even stroomloos laten helpt in geval van glasvezel.


In mijn t-mobile thuis account staat geen storing. En het glasvezel kastje is ook uitgezet geweest en daarna de router weer, maar helpt allemaal niet. Nog steeds geen internet


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2020

Hoi @JanHeeftVragenOverThuis, welkom op de Community! 

Zoals @Waqqas aangeeft, zijn er momenteel inderdaad geen algemene issues of regionale issues gemeld. Graag zoek ik voor je uit hoe we dit gaan oplossen. Ik begrijp dat je de Media Converter (zwartgrijze doosje tussen modem en Glasvezelaansluitpunt) en het modem al gereset hebt, maar dit geen bijdrage leverde; dan gaan we over op alternatieve oplossingen. Sorry voor het ongemak!

UPDATE: ik zie dat mijn kundige collega van de Klantenservice een monteur heeft aangestuurd voor je. Deze expert zal alles verhelpen zodat jij straks weer optimaal kunt internetten en TV kunt kijken.


Ja, klopt. Er zijn bestratings en graafwerkzaamheden in de straat, waarschijnlijk hebben ze een grondkabel kapotgetrokken


Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 14 september 2020

@JanHeeftVragenOverThuis Indien er door werkzaamheden een kabel word geraakt moet dit worden gemeld bij de netbeheerder door de aannemer https://service.vwtelecom.com/kabelschade-melden#


Ik ben net gebeld door de uitvoerder, hij heeft het gemeld bij ReggeFiber. Hij heeft inderdaad een glasvezel kabel kapot getrokken


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 14 september 2020

Mooi dat de uitvoerder dit gemeld heeft bij ReggeFiber (KPN NetwerkNL). Zo kan het probleem nog sneller verholpen worden. Thanks voor je medewerking!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen