Skip to main content
Beantwoord

Toegang netwerk geweigerd met mobiel

• 24 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Er is sinds vorige week een nieuwe modem bij ons geïnstalleerd en sinds gisteren pakt mijn mobiel (Huawei P30) het netwerk niet meer en ik krijg de melding ‘Toegang tot het netwerk geweigerd’. Ik ben dan op de mobiele data. Maar wil natuurlijk gebruik maken van de wifi. Weten jullie een oplossing voor dit probleem?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @albert lamme 

Word de verbinding ook geweigerd bij andere apparaten die verbinding willen maken met de WiFi?

Mediaconverter of modem al eens herstart? Indien het enkel met de Huawei is dan kun je eens kijken of netwerkinstellingen resetten helpt op de Huawei.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21785 reacties
  • Antwoord
  • 24 augustus 2020

Hallo @albert lamme 

Word de verbinding ook geweigerd bij andere apparaten die verbinding willen maken met de WiFi?

Mediaconverter of modem al eens herstart? Indien het enkel met de Huawei is dan kun je eens kijken of netwerkinstellingen resetten helpt op de Huawei.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 augustus 2020

Ik heb de netwerkinstellingen van de Huawei gereset en dit heeft vooralsnog geholpen. Bedankt voor het helpen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen