Hoi @Dennisjehz, gaaf dat je klant bent geworden, welkom bij de club en op de Community! 😄
Bij een Glasvezelverbinding wordt de installatie altijd verricht door een monteur. Dat komt doordat de apparatuur en het FTU (aansluitpunt Glasvezel) enorm fragiel zijn. Als hier iets in misgaat, kan de schade oplopen tot in de honderden euro's. Daarnaast vervalt de servicegarantie op alle losse onderdelen van de aansluiting wanneer je besluit het toch zelf te installeren.
Super dat je het liever zelf wilt doen, maar dat is niet aan te raden. Mocht er straks namelijk hulp nodig zijn omdat een onderdeel defect is of de verbinding niet blijkt te werken, dan kunnen wij je niet langer helpen. De monteur moet ook de verbinding aanmelden bij onze technici en doet dit altijd na een installatie. Zou dit niet gebeuren, dan wordt jouw aansluiting niet officieel aangemeld.
Mag ik je daarom verzoeken alsjeblieft alsnog een afspraak in te plannen door te bellen met 088-2000151? Thanks alvast voor je medewerking en als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar! 💪😎