My internet is stopped suddenly and considering current COVID-19 situation my work is affected.
I rebooted the modem and also try to connect with wire but it is not working.
In modem Internet connect is not stable it is keep on blinking.
Regards
Ashish
Beste antwoord door Jason van Odido
We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte. Excuus voor het ongemak! Dit topic ga ik nu sluiten.
We’re receiving signals that some of our customers are experiencing problems with the internet. At the moment we are looking for the cause and the solution. In this topic we will keep you informed. Sorry for the inconvenience! I will now close this topic.
We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte. Excuus voor het ongemak! Dit topic ga ik nu sluiten.
We’re receiving signals that some of our customers are experiencing problems with the internet. At the moment we are looking for the cause and the solution. In this topic we will keep you informed. Sorry for the inconvenience! I will now close this topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.