Beste,
Enige tijd geleden is er meermaals contact geweest ivm modem/wifi problemen.
Het gaat erom dat ik niet kon inloggen op het modem.. En als ik dan eindelijk was ingelogd, ik bij elke instelling een foutmelding kreeg.
wifi gast aanzetten. foutmelding wachtwoord veranderen .. foutmelding.
beveiligingsinstelling .. foutmelding.
In eerste instantie zou er een monteur ingeschakeld worden, echter liep ook dit helemaal vast, er kon geen afspraak ingepland worden.
Daarop werd ik terug veerwezen, en uiteindelijk contact met de Technische dienst.. die dan aangaven met de aantal problemen e.d. die er zijn..
ook geregeld wegvallen van de verbinding, überhaupt geen verbinding kunnen maken.. enz. er een nieuwe modem moest komen.
Tot op heden is deze er niet.
Nu net weer contact opgenomen, (vanwege mijn situatie) via de chat…
Wat er nu uiteindelijk als resultaat heeft geleid dat ik zwaar gefrustreerd/geirriteerd ben.
Na meermaals uitgelegd te hebben, dat monteur niet gaat , en verzocht te hebben wederom terugbelverzoek in te dienen bij de Technische dienst.
Word genegeerd, en doorgedramd, een te bellen voor afspraak.!.
Ben dus uiteindelijk absoluut niet tevreden, en behoorlijk geirriteerd.
Zo moeilijk kan t niet zijn om opnieuw te laten bellen door technische dienst.!
Wie kan me nu helpen, zodat de technische dienst contact opneemt, en daarmee de vervangende modem geregeld kan worden. (vind ook wel jammer, dat het niet in het systeem is gezet)