Skip to main content
Beantwoord

Internetstoring in Amsterdam West 17/18 december

  • 18 december 2019
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Beste medewerkers van T-Mobile,

Sinds gisteravond (17 december) ligt ons thuisinternet in Amsterdam eruit, in Amsterdam West (Admiraal de Ruijterweg). Herstarten en resetten modem lost niets op. Andere storingssites geven aan dat er sprake is van een storing, maar op de site van T-Mobile wordt niets vermeld. Klantenservice is niet bereikbaar. Wat is hier aan de hand? Ik werk thuis en heb internet nodig.

Met dank & vriendelijke groet,
GebruikerX

Beste antwoord door Sander

De problemen in regio Amsterdam zijn opgelost! Mogelijk dien je nog je modem en/of media converter van de stroom te halen om de verbinding te herstellen.  

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 18 december 2019

We zien inderdaad dat er geen vast internet is in de regio Amsterdam voor T-Mobile Thuis. Het probleem wordt verder onderzocht samen met KPN. In dit topic houden we je op de hoogteGeen internet Amsterdam.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 december 2019

Is er enige tijdindicatie dat dit opgelost kan worden? TS beschrijft hier “Amsterdam West” maar ook Noord (NDSM-Werf) heeft hier last van.


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 18 december 2019

De problemen in regio Amsterdam zijn opgelost! Mogelijk dien je nog je modem en/of media converter van de stroom te halen om de verbinding te herstellen.  


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen