Skip to main content
Beantwoord

Maximale internetsnelheid bij postcode checker

  • 29 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 838 Bekeken

Beste,

Is de maximale internetsnelheid die bij de postcode checker aangegeven wordt (100mbit/s) ook echt het maximale die jullie aanbieden of is dit een veilige ondergrens zodat jullie de snelheid kunnen garanderen en klachten voorkomen? De aangegeven snelheid voldoet namelijk niet aan mijn wensen.

Bij XS4ALL, Ziggo en KPN krijg ik wel aanbiedingen met veel hogere snelheden. (tot 500mbit/s)

Beste antwoord door TAVL

Exact@Waqqas . T-Mobile heeft met deze propositie aangegeven dat het niet de prijs wil betalen die KPN NetwerkNL vraagt voor 200 en 500Mbps. Ze hebben dit aangekaart bij ACM I'm zo KPN te dwingen de prijzen te laten dalen. Met het huidige prijsplan is het op WBA en DSL niet mogelijk om van 200 en 500Mbps af te nemen, maar het doel is dus om die 100Mbps te verhogen. Hetzij door uitbreiding van het eigen netwerk. 

Zit je nu op de oude propositie, dan kun je gewoon gebruik van blijven maken van 200 Mbps of 500Mbps. Nieuwe abonnementen maken gebruik van het nieuwe prijsplan. Je mag daarbij overstappen naar het nieuwe voordeel, maar doe dat enkel als 1Gbps beschikbaar is of 100Mbps voldoende is.

Bekijk origineel

5 reacties

  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 29 oktober 2019

Ik zit met dezelfde vraag en hetzelfde probleem. Bij KPN had ik via glasvezel 500 mbit/s, mijn abo bij T-mobile is 200 mbit/s. Een aantal maanden terug haalde ik nog 150mbit/s nu kom ik niet verder dan 95 mbit/s.


  • 1 reactie
  • 29 oktober 2019

Die maximum van 100/100 is de straf die je op dit moment krijgt van t-mobile dat je op het glasvezel netwerk zit van KPN. Dit was in het verleden niet zo en boodt t-mobile wel de maximale 500/500 aan.

Sneller is absoluut mogelijk en als je dat wilt raad ik je een andere provider dan t-mobile aan. Als je mobiel hebt van tmobile dan kun je die het best gelijk mee oversluiten om kortingen te krijgen bij de andere provider.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22311 reacties
  • 29 oktober 2019

Op dit moment is het 100 mbps of 1000 mbps.

200,500 en 750 mbps zijn voorlopig verdwenen. Voor mensen die bij T-Mobile nog een snelheid hebben van 200 of 500 mbps kunnen deze snelheid behouden en niet overgaan op het nieuwe prijsplan.

Indien jouw adres niet geschikt is voor 1000 mbps maar wel voor 500 mbps dan is het verstandiger om nu nog niet over te stappen.


TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • Antwoord
  • 29 oktober 2019

Exact@Waqqas . T-Mobile heeft met deze propositie aangegeven dat het niet de prijs wil betalen die KPN NetwerkNL vraagt voor 200 en 500Mbps. Ze hebben dit aangekaart bij ACM I'm zo KPN te dwingen de prijzen te laten dalen. Met het huidige prijsplan is het op WBA en DSL niet mogelijk om van 200 en 500Mbps af te nemen, maar het doel is dus om die 100Mbps te verhogen. Hetzij door uitbreiding van het eigen netwerk. 

Zit je nu op de oude propositie, dan kun je gewoon gebruik van blijven maken van 200 Mbps of 500Mbps. Nieuwe abonnementen maken gebruik van het nieuwe prijsplan. Je mag daarbij overstappen naar het nieuwe voordeel, maar doe dat enkel als 1Gbps beschikbaar is of 100Mbps voldoende is.


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 29 oktober 2019

Dan zal de prijs voor de klanten die nu 100mb via de glasvezel afnemen via WBA van KPN wel omlaag gaan, ik zag dat de prijs  lager is dan wat ik nu betaal.

 

Voor mij is het momenteel niet aantrekkelijk om over te stappen, daar ik nog een oud contract heb uit de Vodafone thuis tijd, met 3 gratis zenderpakketten dit blijft zo, zo lang ik klant blijft bij T-Mobile thuis.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen