Beantwoord
Overweging upgrade naar 750mbit
Beste,
toch even de vraag hier neer te leggen; Ben al glasvezel abonnee sinds het tijdperk dat het nog Vodafone was. Tot op heden weinig tot geen klachten.
Vorig week was ik toch wel heel verbaasd, tijdens mijn belletje met de servicedesk kwamen we erachter en zag ik het al, dat wanneer ik geen abonnee zou zijn max 750mbit kan aanvragen op mijn postcode. Terwijl omdat ik al jaar en dag abonnee klant ben en zelf kan bepalen wanneer ik up of downgrade, maar max 500mbit kan aanvragen voor een duurdere prijs dan een nieuwe abonnee.
Tijdens mijn gesprek met de servicedesk zei ik dat ik wellicht zou overwegen als ik ook naar 750mbit zou kunnen. Kunnen jullie zien of het voor mij ook al beschikbaar is en dat ik het zelf in de portal kan aanvragen??? tot op heden eigenlijk niks meer vernomen. zou voor 4euro pm meer zijn dan nu voor de prijs van 200mbit.
Ik hoor graag van jullie
toch even de vraag hier neer te leggen; Ben al glasvezel abonnee sinds het tijdperk dat het nog Vodafone was. Tot op heden weinig tot geen klachten.
Vorig week was ik toch wel heel verbaasd, tijdens mijn belletje met de servicedesk kwamen we erachter en zag ik het al, dat wanneer ik geen abonnee zou zijn max 750mbit kan aanvragen op mijn postcode. Terwijl omdat ik al jaar en dag abonnee klant ben en zelf kan bepalen wanneer ik up of downgrade, maar max 500mbit kan aanvragen voor een duurdere prijs dan een nieuwe abonnee.
Tijdens mijn gesprek met de servicedesk zei ik dat ik wellicht zou overwegen als ik ook naar 750mbit zou kunnen. Kunnen jullie zien of het voor mij ook al beschikbaar is en dat ik het zelf in de portal kan aanvragen??? tot op heden eigenlijk niks meer vernomen. zou voor 4euro pm meer zijn dan nu voor de prijs van 200mbit.
Ik hoor graag van jullie
Beste antwoord door Brian
Hi @happyface_be , het overzicht in het topic kan inderdaad verwarrend zijn, daarom raden wij altijd de postcode check op onze website aan, deze klopt altijd en hier kan je precies zien wat er beschikbaar is op jouw adres. Ik heb meteen met je meegekeken en wat @TAVL zegt klopt, jij maakt gebruik van een 200 Mb aansluiting op WBA. Op een later tijdstip is er ook ODF beschikbaar gekomen op jouw adres met een maximale snelheid van 750 Mb. Het 1 op 1 overzetten van WBA naar ODF is in de praktijk echter niet haalbaar gebleken (we hebben hier meerdere keren met de betrokken partijen naar gekeken). Ik zie dat je ook nog gebruikt maakt van de oude Vodafone Thuis voordelen, deze zouden ook komen te vervallen wanneer je over zou gaan naar ODF 😉
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.