Beantwoord
Google Chromecast werkt niet
Geprobeerd Chromecast aan de praat te krijgen. Lukt niet.
Hij update wel , maar krijg geen verbinding met de android telefoon en Ipad. Krijg een melding van AP isolatie?? Reset van de chromecast gedaan opnieuw geinstalleerd, maar dan geen verbinding.
Ik heb een Huawei router. Moet ik hier iets veranderen in de instellingen?
Voorheen had ik Telfort abo met de experiarouter daar nooit geen problemen gehad.
Hij update wel , maar krijg geen verbinding met de android telefoon en Ipad. Krijg een melding van AP isolatie?? Reset van de chromecast gedaan opnieuw geinstalleerd, maar dan geen verbinding.
Ik heb een Huawei router. Moet ik hier iets veranderen in de instellingen?
Voorheen had ik Telfort abo met de experiarouter daar nooit geen problemen gehad.
Beste antwoord door Piotr
Hey @hagees ,
Heb je ook al geprobeerd om je Chromecast opnieuw in te stellen via de Google Home App? Eerst de Google Home App openen, vervolgens zet je je Chromecast aan, via de Home App kun je als het goed is tenslotte je eigen Wifi verbinding aanklikken en vanuit daar koppelen met je huidige netwerknaam. Laat ons weten of het heeft geholpen!
Bekijk origineelHeb je ook al geprobeerd om je Chromecast opnieuw in te stellen via de Google Home App? Eerst de Google Home App openen, vervolgens zet je je Chromecast aan, via de Home App kun je als het goed is tenslotte je eigen Wifi verbinding aanklikken en vanuit daar koppelen met je huidige netwerknaam. Laat ons weten of het heeft geholpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.