Beantwoord
Langzaam internet
wat zijn jullie toch een klantonvriendelijk bedrijf! op jullie website is er bijna geen mogelijkheid tor contact behalve tig vragen doorspitten. mijn internet in huis is langzaam en heel slecht. ik verwacht met spoed een oplossing! [Adresgegevens verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
Beste antwoord door Glassertje
Bijna iedere website heeft onderaan de pagina een contact link staan. Als je die aanklikt, kun je hier bij T-Mobile kiezen uit social media, telefoon en chat. De laatste werkt hier nu niet.
Ben het wel met je eens dat je goed moet zoeken, als je nog nooit op de website geweest. bent. Maar zie het helaas vaker.
Verder is dit een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Meeste problemen kunnen we onderling oplossen, maar soms is webcare nodig. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur, maar kan door drukte uitlopen. Andere optie is door te bellen, dit gaat wel sneller.
Maar zou je wat meer kunnen vertellen? Misschien heeft iemand hier de oplossing.
Ervaar je traag internet bedraad of draadloos?
Welk modem heb je?
Heb je glasvezel of DSL?
Wat voor snelheid haal je als je hier test? Was dat bedraad of via wifi?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.