Skip to main content
Beantwoord

T-mobile Thuis aansluiting niet bereikbaar via 4G

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Kort geleden heb ik een Synology NAS aangesloten op mijn T-mobile Thuis aansluiting. Poort 5001 is geforward voor toegang tot de NAS van buitenaf. De NAS is helaas niet bereikbaar vanaf mijn mobiel via 4G (ook T-mobile).

Een aantal dingen heb ik geprobeerd:
  • De NAS van buitenaf bereiken via een Vodafone 4G aansluiting, dat werkt prima.
  • Vanaf mijn eigen telefoon (via T-mobile) een NAS van iemand anders proberen te bereiken die aangesloten is op een Ziggo aansluiting, ook dat werkt prima.
  • Poort 80 door laten sturen naar poort 5000 van mijn NAS. Vanaf mijn eigen telefoon is hij dan nog steeds onbereikbaar, vanaf andere aansluitingen echter wel netjes via poort 80.
  • De NAS proberen te bereiken vanaf een laptop die mijn telefoon als hotspot gebruikt. Ook dat werkt niet.
  • 4G uitzetten en 3G gebruiken, geen verbinding.
  • APN wijzigen van smartsites.t-mobile naar "internet". Ook dat geeft geen resultaat.
Bij het laden van de webinterface krijg ik een timeout. Het lijkt erop dat er binnen T-mobile geen verkeer mogelijk is van mobiel naar thuis aansluitingen.

Op het forum kwam ik het volgende topic tegen wat me aan dit probleem deed denken:
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/blokkade-tussen-t-mobile-thuis-ip-adressen-307075
In dat geval ging het echter over verkeer tussen verschillende t-mobile thuis aansluitingen, in dit geval natuurlijk over verkeer van mobiel internet naar t-mobile thuis.

Graag hoor ik of ik iets over het hoofd zie of dat anderen soortgelijke problemen hebben.
Wellicht kan iemand van T-mobile er ook iets over zeggen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Brian

Hi @Wouter4, ik zie dat je inmiddels ook het andere topic al gevonden hebt, laten we daar verder gaan!
Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

tmoesel
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1686 reacties
  • 22 juli 2019
lijkt hierop https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/nas-niet-meer-te-benaderen-op-t-mobile-netwerk-313570

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2019
Hi @Wouter4, ik zie dat je inmiddels ook het andere topic al gevonden hebt, laten we daar verder gaan!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen