Beantwoord
bridge tap?
I#k ben sinds kort klant bij T-Mobile thuis. Nou valt bij ons de Wi-Fi en de tv regelmatig tot vaak weg.
Zij hebben ons verteld dat dit komt door een bridge tap. Ik heb geen idee wat het is en kom er ook niet verder mee via het forum. Ik heb een fotootje toegevoegd waar bij ons de "bridge tap" zou moeten zitten. Kan iemand ons verder helpen wat wij hier zouden moeten doen?
Met vriendelijke groet,
Hidee Beukema
Zij hebben ons verteld dat dit komt door een bridge tap. Ik heb geen idee wat het is en kom er ook niet verder mee via het forum. Ik heb een fotootje toegevoegd waar bij ons de "bridge tap" zou moeten zitten. Kan iemand ons verder helpen wat wij hier zouden moeten doen?
Met vriendelijke groet,
Hidee Beukema
Beste antwoord door Sander
Hoi @Hiddeb7 , begrijp ik het goed dat de monteur het heeft weten te verhelpen door het modem te vervangen? De monteur geeft aan dat er inderdaad geen bridge tap aanwezig is. Excuus voor de verwarring!
Hi@bellefelice , ik kijk graag met je mee. Allereerst bedankt voor alle stappen die je al doorlopen hebt! Het aansluitpunt dat je laat zien, lijkt inderdaad geen vertakkingen te hebben. Dan is er nog één mogelijkheid. Het kan zijn dat er een ander punt in jouw woning is wat het hoofdaansluitpunt is. Kun je kijken in de meterkast of daar een mogelijk aansluitpunt zit? Wellicht kun je ook aan je buren vragen waar bij hen het modem is aangesloten en kijkt vervolgens op dezelfde plek in jouw huis. Lukt het allemaal niet, laat het mij weten, dan ga ik vervolgstappen zetten. Want weet één ding zeker: wij willen ook dat het bij jou allemaal vlekkeloos werkt!
Met uitleg over bridge taps en wat het is: Alles over bridge taps.
Bekijk origineelHi
Met uitleg over bridge taps en wat het is: Alles over bridge taps.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.