Skip to main content
Beantwoord

Geen internet na werkzaamheden


Hoi,

Afgelopen maandag hebben we bericht ontvangen dat jullie in de nacht van 11 op 12 april onderhoud gingen plegen aan het netwerk. Dit heeft er volgens mij in geresulteerd dat we nu geen internet meer hebben. Niet op mobiel, laptop en niet op tv. Natuurlijk krijg je dan het vaste riedeltje: router resetten, kabels er opnieuw in, kanalen wisselen etc. Ik heb nu alles gedaan wat er op de wifi service wordt aangeraden, maar er komt geen verandering in.

Kunnen jullie me hierbij helpen?

P.S. dit is de 2e maal in korte tijd dat we problemen ondervinden met het netwerk.

Beste antwoord door Churandy

Met hulp van Kevin van het call center is het probleem uiteindelijk verholpen. Ik heb hiervoor de converter in de meterkast gereset en de schakeltjes combinatie veranderd. Nu werkt alles weer.

Bedankt Kevin.
Bekijk origineel

11 reacties

  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 12 april 2019
ik heb het ook al 2x gehad. mijn probleem ligt bij de KPN werd er gezegd. er was toen een kabel kapot. nu sinds gisteren weer hetzelfde probleem en schijnt weer bij de KPN te liggen. dsl verbinding gaat via de kpn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 april 2019
Aha en wat werd er toen als oplossing aangedragen? Het zal toch niet de bedoeling zijn dat ik moet gaan bellen naar de KPN?

  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 12 april 2019
Nee bellen naar de KPN heeft ook geen zin dat heb ik ook al geprobeerd. T-Mobile heeft het uitgezet naar de KPN wat ik kan doen is alleen maar afwachten. De 1e keer kon ik een hele week niks doen, ik heb toen 9,67 compensatie gehad

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 april 2019
Wauw dat noem ik nog eens een flinke compensatie. In deze tijd kun je simpelweg niet zonder internet, daar moet in de compensatie dan ook rekening mee gehouden vind ik en niet simpelweg een rekensommmetje 1/4 maandbedrag retour.

  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 12 april 2019
Ik kan helemaal nikst meer , geen tv, geen internet en niet mijn vaste telefoon gebruiken.

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3609 reacties
  • 12 april 2019
Je neemt de dienst af bij T Mobile zij moeten zorgen voor een oplossing. Dit kan betekenen dat T Mobile De netwerkbeheerder inschakelt (niet verwarren met de internet provider omdat ze de zelfde naam hebben).

Deze kan je zelf niet bellen omdat jij daar geen klant bent dat is T Mobile namelijk.


reset het modem eens door de reset knop 30sec ingedrukt te houden.

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 april 2019
@Hidden.nld dat heb ik al geprobeerd en was min of meer onderdeel vam het riedeltje wat ik eerder noemde

  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 12 april 2019
ik heb dat ook allang gedaan, ze hebben bij T-Mobile al kunnen zien dat het bij de KPN ligt

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 april 2019
Het maakt ook niet uit of ik kabel of wifi pak; beide geven aan dat er geen internet beschikbaar is. Het tv-kastje geeft vervolgens ook aan dat ik de kabel waarschijnlijk in de verkeere LAN poort heb zitten, wat natuurlijk niet het geval is.

  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 12 april 2019
Nou ik hoop dat het snel opgelost gaat worden , fijne avond verder

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2019
Met hulp van Kevin van het call center is het probleem uiteindelijk verholpen. Ik heb hiervoor de converter in de meterkast gereset en de schakeltjes combinatie veranderd. Nu werkt alles weer.

Bedankt Kevin.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen