Beantwoord
Wifi problemen
Ik heb T-Mobile Thuis klantservice enkele keren gebeld, maar tot nu toe is dit probleem steeds niet opgelost!
Vaak valt mijn T-Mobile Thuis Internet aansluiting weg. Ik moet de Modem uitzetten en enkele minuten later weer aanzetten. Daa krijg ik de Internet aansluiting ook niet. Dit gebeurt vooral in avonduren de hele week door. Veranderen van wifi kanaal werkt ook niet.
Al geprobeerd met de "reset" functie van de Modem maar dat helpt ook niet, ik vind dit best wel jammer want ik kan dan ook geen tv kijken.
Hebben jullie hiervoor tips? Alvast bedankt!
Vaak valt mijn T-Mobile Thuis Internet aansluiting weg. Ik moet de Modem uitzetten en enkele minuten later weer aanzetten. Daa krijg ik de Internet aansluiting ook niet. Dit gebeurt vooral in avonduren de hele week door. Veranderen van wifi kanaal werkt ook niet.
Al geprobeerd met de "reset" functie van de Modem maar dat helpt ook niet, ik vind dit best wel jammer want ik kan dan ook geen tv kijken.
Hebben jullie hiervoor tips? Alvast bedankt!
Beste antwoord door Piotr
Hey @ErenSakalli ,
Ik ben ook naar je verbinding gaan kijken. Nu zie ik dat je modem al een geruime tijd online staat. Ik raad je aan om een fabrieksreset op je modem uit te voeren en vervolgens nogmaals te testen. Is het niet mogelijk dat je een laptop kunt lenen van een kennis/vriend/familielid? Met een screenshot van een bekabelde speedtest kunnen we dan gelijk onze technische dienst aansturen.
Bekijk origineelIk ben ook naar je verbinding gaan kijken. Nu zie ik dat je modem al een geruime tijd online staat. Ik raad je aan om een fabrieksreset op je modem uit te voeren en vervolgens nogmaals te testen. Is het niet mogelijk dat je een laptop kunt lenen van een kennis/vriend/familielid? Met een screenshot van een bekabelde speedtest kunnen we dan gelijk onze technische dienst aansturen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.