Skip to main content
Beantwoord

Wifi problemen


Ik heb T-Mobile Thuis klantservice enkele keren gebeld, maar tot nu toe is dit probleem steeds niet opgelost!

Vaak valt mijn T-Mobile Thuis Internet aansluiting weg. Ik moet de Modem uitzetten en enkele minuten later weer aanzetten. Daa krijg ik de Internet aansluiting ook niet. Dit gebeurt vooral in avonduren de hele week door. Veranderen van wifi kanaal werkt ook niet.

Al geprobeerd met de "reset" functie van de Modem maar dat helpt ook niet, ik vind dit best wel jammer want ik kan dan ook geen tv kijken.

Hebben jullie hiervoor tips? Alvast bedankt!

Beste antwoord door Piotr

Hey @ErenSakalli,

Ik ben ook naar je verbinding gaan kijken. Nu zie ik dat je modem al een geruime tijd online staat. Ik raad je aan om een fabrieksreset op je modem uit te voeren en vervolgens nogmaals te testen. Is het niet mogelijk dat je een laptop kunt lenen van een kennis/vriend/familielid? Met een screenshot van een bekabelde speedtest kunnen we dan gelijk onze technische dienst aansturen.
Bekijk origineel

5 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
Hey @ErenSakalli, daar ben ik weer! 😄 Een paar dagen geleden spraken we elkaar ook al op de Community. Toeval bestaat niet...

Jammer om te lezen dat je geen stabiele internet verbinding ervaart. Begrijp ik het goed dat dit alleen voor de WiFi verbinding geldt? Of heb je ook via een bekabelde verbinding problemen? Dit laatste is erg belangrijke informatie. Weet jij bijvoorbeeld zeker dat je bekabeld wel netjes 100Mbps haalt? WiFi is afhankelijk van deze snelheid, dus ik ontvang het antwoord op die vraag graag. Dan weet ik meteen wáár de kern van het probleem precies zit!

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 maart 2019
Beste Cheyenne, ik heb mijn lg tv aangesloten via de lan en haal een lage download snelheid, daareentegen is de upload snelheid wel weer beter. Ik heb een foto toegevoegd aan deze post. Kan het zijn dat mijn modem het probleem is? Ik heb een Draytek modem.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
Bedankt voor de moeite @ErenSakalli! Het lijkt er inderdaad op dat de bekabelde snelheid niet in orde is. Normaal gesproken had ik gelijk bij de technische dienst aangeklopt, maar ik moet aan kunnen tonen dat je daadwerkelijk met een kabel verbonden bent. Wil je mij voorzien van een screenshot of foto van een bekabelde speedtest op een laptop of PC? Maak bijvoorbeeld een foto van het gehele scherm, zodat ik de verbindingswijze ook kan zien. Hiermee kan ik aankloppen bij de technische dienst, zodat er een onderzoek gestart kan worden. Alvast bedankt voor de moeite!

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 15 maart 2019
Hoi @Cheyenne ik heb geen laptop of pc, dit is een foto van mijn tv die op de lan is aangesloten

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2019
Hey @ErenSakalli,

Ik ben ook naar je verbinding gaan kijken. Nu zie ik dat je modem al een geruime tijd online staat. Ik raad je aan om een fabrieksreset op je modem uit te voeren en vervolgens nogmaals te testen. Is het niet mogelijk dat je een laptop kunt lenen van een kennis/vriend/familielid? Met een screenshot van een bekabelde speedtest kunnen we dan gelijk onze technische dienst aansturen.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen