Beantwoord
Waarschuwing: T-Mobile Thuis Mobielvoordeel verhuist niet automatisch mee!
Goedemiddag,
Wij hadden al een T-Mobile Thuis abonnement in combinatie met een mobiel abonnement. Daarmee hadden we een mooi voordeel te pakken; de zender FOX sports gratis en een korting vanwege de mobiele abonnementen bij ons thuis. Hartstikke fijn!
Nu hebben we netjes aan T-Mobile aangeven dat we gingen verhuizen en ze hebben alles van T-Mobile Thuis netjes omgezet, behalve het voordeel van het hebben van meerdere mobiele abonnementen...
En helaas kom je natuurlijk veel te laat achter zoiets, dat we dus nu alweer 9 maanden (!) het volle tarief hebben betaald (dus ook het volle tarief voor FOX Sport channel) hebben betaald, terwijl dat eigenlijk niet had gehoeven. En achteraf keken we nooit naar FOX, dus dat is dubbel zonde.
En natuurlijk hadden we dit eerder kunnen opmerken en aan de bel moeten trekken, maar dat hebben we niet gedaan. Onzorgvuldigheid van onze kant.
Ik heb FOX direct stopgezet, nog voor ik doorhad dat dat dus kwam doordat het mobielvoordeel abonnement niet automatisch was meeverhuisd. Ik heb ook weer de aanvraag gedaan voor het mobielvoordeel abonnement, maar helaas 9 maanden te laat.
Helaas zijn we erg verdrietig dat we hier niet eerder achter zijn gekomen. Ik verwacht in principe niet dat er iets op terugwerkende kracht geregeld kan worden.. maar laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die op dit moment geniet van een voordeel abonnement en binnenkort gaat verhuizen!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Wij hadden al een T-Mobile Thuis abonnement in combinatie met een mobiel abonnement. Daarmee hadden we een mooi voordeel te pakken; de zender FOX sports gratis en een korting vanwege de mobiele abonnementen bij ons thuis. Hartstikke fijn!
Nu hebben we netjes aan T-Mobile aangeven dat we gingen verhuizen en ze hebben alles van T-Mobile Thuis netjes omgezet, behalve het voordeel van het hebben van meerdere mobiele abonnementen...
En helaas kom je natuurlijk veel te laat achter zoiets, dat we dus nu alweer 9 maanden (!) het volle tarief hebben betaald (dus ook het volle tarief voor FOX Sport channel) hebben betaald, terwijl dat eigenlijk niet had gehoeven. En achteraf keken we nooit naar FOX, dus dat is dubbel zonde.
En natuurlijk hadden we dit eerder kunnen opmerken en aan de bel moeten trekken, maar dat hebben we niet gedaan. Onzorgvuldigheid van onze kant.
Ik heb FOX direct stopgezet, nog voor ik doorhad dat dat dus kwam doordat het mobielvoordeel abonnement niet automatisch was meeverhuisd. Ik heb ook weer de aanvraag gedaan voor het mobielvoordeel abonnement, maar helaas 9 maanden te laat.
Helaas zijn we erg verdrietig dat we hier niet eerder achter zijn gekomen. Ik verwacht in principe niet dat er iets op terugwerkende kracht geregeld kan worden.. maar laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die op dit moment geniet van een voordeel abonnement en binnenkort gaat verhuizen!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Beste antwoord door rensx.ox
Ja klopt, doordat inderdaad alles online gebeurd hebben we er niet bij stilgestaan om ook het adres van onze mobiele abonnementen aan te passen. Terwijl we juist nog een checklist hebben gebruikt tijdens de verhuizing. Maar je ziet snel dingen over het hoofd...
Ik hoop ook dat ze ons misschien tegemoet kunnen komen.
Het leven is al duur zat! 😅
Dank voor jullie hulp in ieder geval.
Bekijk origineelIk hoop ook dat ze ons misschien tegemoet kunnen komen.
Het leven is al duur zat! 😅
Dank voor jullie hulp in ieder geval.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.