Beantwoord
Traag bekabeld internet sinds overstap
Beste,
Een tweetal weken geleden zijn wij overgestapt naar T-Mobile Thuis met internet 100. Helaas hebben wij sinds de overstap te maken met wel erg traag internet, zowel bekabeld als via wifi. Bekabeld halen we gemiddeld maar 12 Mbs, en via wifi nog niet eens 10. Ook de ping ligt rond de 150. Bij onze vorige provider haalden we wel de volle 50 Mbs, en de bekabeling is exact hetzelfde gebleven. Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe gaan we dit oplossen?
Alvast bedankt!
Een tweetal weken geleden zijn wij overgestapt naar T-Mobile Thuis met internet 100. Helaas hebben wij sinds de overstap te maken met wel erg traag internet, zowel bekabeld als via wifi. Bekabeld halen we gemiddeld maar 12 Mbs, en via wifi nog niet eens 10. Ook de ping ligt rond de 150. Bij onze vorige provider haalden we wel de volle 50 Mbs, en de bekabeling is exact hetzelfde gebleven. Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe gaan we dit oplossen?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Sterre
Hoi Nbsk,
Excuus voor de latere reactie, omdat dit een klant-helpt-klant platform is kan een reactie van een moderator wat langer duren.
Ik help je graag op weg. Ik wil jouw modem wakker schudden. Hiervoor wil ik een fabrieskreset op jouw modem uitvoeren. Je verliest dan wel alle zelf ingestelde instellingen, zoals jouw eigen gemaakte Wifi-wachtwoord. Mag ik de fabrieksreset voor je uitvoeren?
Bekijk origineelExcuus voor de latere reactie, omdat dit een klant-helpt-klant platform is kan een reactie van een moderator wat langer duren.
Ik help je graag op weg. Ik wil jouw modem wakker schudden. Hiervoor wil ik een fabrieskreset op jouw modem uitvoeren. Je verliest dan wel alle zelf ingestelde instellingen, zoals jouw eigen gemaakte Wifi-wachtwoord. Mag ik de fabrieksreset voor je uitvoeren?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.