Beantwoord
Wijzigen ip adres
Ik zou graag mijn ip adres willen verranderen. Weet iemand hoe dat in ze werking gaat ?
Beste antwoord door Seccie
Hoi @yordy22 ,
Graag geef ik je met dank aan@Sander antwoord op je vraag.
Ik ben benieuwd naar je antwoord, zodat er verder gedacht kan worden richting een (mogelijke) oplossing.
Bekijk origineelGraag geef ik je met dank aan
T-mobile maakt gebruik van een zogeheten dynamisch IP-adres. Dit betekent dat het IP-adres dat je van ons krijgt, kan veranderen. Dit in tegenstelling tot een statisch IP-adres die altijd hetzelfde blijft. Er zijn geen regels voor wanneer het IP-adres verandert. Dit veranderen doen wij niet zelf, maar gebeurt vrij willekeurig. Mijn ervaring is dat een IP-adres vrij lang (denk aan maanden) hetzelfde blijft, tot het plots verandert. Je kunt de kans vergroten op een IP-adres wissel door je modem 48 tot 72 uur offline te zetten. Maar ja, dan heb je ook geen internet. De belangrijkste vraag hier is: wat wil je met het IP-adres doen? Waar heb je het voor nodig?
Ik ben benieuwd naar je antwoord, zodat er verder gedacht kan worden richting een (mogelijke) oplossing.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.