Skip to main content
Beantwoord

Draytek Vigor2132FVn glasvezel router resetten

  • 24 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 2722 Bekeken

Hallo
Ik ben het wachtwoord vergeten om in de router te kunnen inloggen.
Nu wil ik een factory reset uitvoeren, kan ik dat doen zonder dat ik daarna problemen krijg met internet, telefonie, en televisie.

met vriendelijke groet,
Reinder Dijkstra

Beste antwoord door Hidden.nld

Hallo @RDijkstra,

een factory reset doe je door het reset knipje 30 sec ingedrukt te houden. werkt hierna de tv niet binnen 2 min (wel even zappen naar een ander kanaal) dan is even het modem van de stroom halen en er weer op zetten voldoende. de draytek werkt dan weer helemaal zoals het zou moeten. inclusief tv en telefoon.
Bekijk origineel

8 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • Antwoord
  • 24 oktober 2018
Hallo @RDijkstra,

een factory reset doe je door het reset knipje 30 sec ingedrukt te houden. werkt hierna de tv niet binnen 2 min (wel even zappen naar een ander kanaal) dan is even het modem van de stroom halen en er weer op zetten voldoende. de draytek werkt dan weer helemaal zoals het zou moeten. inclusief tv en telefoon.

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 oktober 2018
Dank voor je reactie.
ga ik dat proberen.
Worden er met de installatie van het glasvezel modem dan geen instellingen gedaan in de router?
Dus met de inbedrijfname van de glasvezel router is dan nog steeds als factory ingesteld.?

gr.

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 24 oktober 2018
deze instellingen worden can afstand in het modem geplaatst.

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2018
Hallo,

Ik heb router gereset, maar heb geen internet de WAN status led blijft uit. Heb router al op nieuw op gestart en spanning er af gehaald. Hoe krijg ik de WAN weer actief?

Gr. Reinder

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2018
Hallo
Het werkt weer duurt overigens wel heel lang voordat de WAN led actief wordt.
Groet,
Reinder

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 25 oktober 2018
dat kan. een herstart lost dat op

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2018
Bedankt.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 27 oktober 2018
Top om te horen dat het allemaal gelukt is! 🙂 Bedankt voor de hulp @Hidden.nld

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen