Skip to main content
Beantwoord

Langzaam internet

  • 10 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 393 Bekeken

Hey,
ik heb al enige tijd last van langzaam internet (0,54 download, 1,28 upload).
Alle tips al geprobeerd die op T-Mobile website staan. Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik/iemand het oplossen?

Beste antwoord door MelisaTMT

Hi okwilliam,

Samen komen we vast en zeker tot een oplossing. In ieder geval goed dat je zelf al aardig wat stappen hebt doorlopen, topper! Aan de hand van de lijnmeting zie ik nog niks geks. De vervolgstappen die wij kunnen uitvoeren zijn afhankelijk van of het gaat om de Wifi (draadloze) verbinding, of jouw bekabelde internet. Mocht het bijvoorbeeld om de Wifi verbinding gaan, hebben wij op ons forum een aantal handige tips. Laat je ons weten wat je al hebt gedaan eraan? En of het om jouw Wifi-verbinding, of bekabelde verbinding gaat? Ik hoor je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

MelisaTMT
  • is een Top Poster
  • 148 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2018
Hi okwilliam,

Samen komen we vast en zeker tot een oplossing. In ieder geval goed dat je zelf al aardig wat stappen hebt doorlopen, topper! Aan de hand van de lijnmeting zie ik nog niks geks. De vervolgstappen die wij kunnen uitvoeren zijn afhankelijk van of het gaat om de Wifi (draadloze) verbinding, of jouw bekabelde internet. Mocht het bijvoorbeeld om de Wifi verbinding gaan, hebben wij op ons forum een aantal handige tips. Laat je ons weten wat je al hebt gedaan eraan? En of het om jouw Wifi-verbinding, of bekabelde verbinding gaat? Ik hoor je graag!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen