Skip to main content
Beantwoord

Prijs 750 Mb Glasvezel internet

Ik was bezig om het pakket van 750mb glasvezel internet te bestellen, waarbij werd aangegeven dat het €40,- per maand zou kosten. In de laatste stap moest ik alleen nog even de algemene voorwaarden accepteren, en gelukkig heb ik deze gelezen. Hier staat namelijk opeens in dat het €50,- per maand is!

Is dit een manier om mensen stiekem meer te laten betalen? Ik wil graag weten wat de daadwerkelijke tarieven zijn (graag ook van het 200mb pakket) en hoe ik het voor dat tarief kan krijgen (want met deze algemene voorwaarden ga ik uiteraard niet akkoord).

Ik hoor graag van u.

Beste antwoord door Fitmacaroni

Bedankt @CrisTien. Ik heb nog even verder gezocht, en er blijkt een los document met de actievoorwaarden te zijn. Hierin is te lezen dat er een korting van €10,- geldig is voor de contractduur van één jaar.
Bekijk origineel

7 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8145 reacties
  • 14 juli 2018
Beste @Fitmacaroni ik vermoed dat in de voorwaarden de korting die je krijgt nog niet is berekend.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • Antwoord
  • 15 juli 2018
Bedankt @CrisTien. Ik heb nog even verder gezocht, en er blijkt een los document met de actievoorwaarden te zijn. Hierin is te lezen dat er een korting van €10,- geldig is voor de contractduur van één jaar.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8145 reacties
  • 15 juli 2018
Zoiets dacht ik al! 🤣👍🏻 Fijne zondag

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 21 juli 2018
Helemaal correct @Fitmacaroni

En na dat jaar kan je eventueel weer verlengen met mogelijk nieuwe kortingen! Ik hoop je snel te mogen verwelkomen bij T-Mobile Thuis. Want 750 Mbps voor € 40,-, dat vind je nergens anders!

• is een Master Poster
  • 50 reacties
  • 24 juli 2018
Tot hoe lang loopt de actie 40 Euro per maand voor de eerste 12 maanden?

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3609 reacties
  • 24 juli 2018
volgens mij is de korting doorlopend dus ook na 12 maanden.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 25 juli 2018
Het klopt wat Hidden.nld zegt. Als je jouw contract verlengt, kan dit wel invloed hebben op de actieprijs. Maar naar die gevolgen kun je ons natuurlijk altijd vragen! Voor nu: geniet van jouw supersnelle snelheid 😃.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen